  • 61. Data: 2014-12-27 23:15:24
    Temat: Re: Anonimowe platności
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-12-27 o 23:12, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Nie.

    :D
    http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2014/11/%
    C5%BB%C4%84DANIE-dor%C4%99czania-do-skrzynki-druk-nr
    -98.pdf

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 62. Data: 2014-12-27 23:15:51
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Rafal Jankowski, 27 gru 2014 w
    isiz.edu.pl
    napisałeś/aś:

    > No ale ta karta jednak fizycznie do Ciebie przychodzi, nie dostajesz
    > jej danych mailem ani w inny spos˘b online, prawda?

    To jest karta internetowa, czyli jej numer dostajesz raz przy rejstracji
    (potem już go nigdzie nie widzisz w całości, ale jak zgubisz to można
    odzyskać pisząc emaila) a kod CVV dostajesz na sms i jego nie odzyskasz w
    razie zapomnienia. Żeby było śmieszniej, zamówiłem drugą z przedpłaconą
    kwotą 50 zł i kiedy po dwóch dniach nic nie dostałem, zadzwoniłem na
    infolinię, a potem poszedłem do placówki banku - ani tu ani tu mi nie
    potrafili pomóc, tzn. nikt nie miał dostepu do informacji kto zamówił,
    co, czy wpłata doszła itd. Dopiero, jak napisałem na email kontaktowy z
    www(defacto obsługa ta sama, co sprzedawca na allegro) z ponagleniem,
    wysłali mi dane karty. Podobno mają na to 7 dni.

    > Pisalem juz, ze karta BZWBK to wzglednie sensowna opcja ale
    > wymienilem ograniczenia, kt˘re istotnie wplywaja na namierzenie
    > wlasciciele i z tym chyba nie polemizujemy, zgadza sie?

    Tak. Przy wirtualnej karcie zostaje tylko kwestia zapłaty za/wpłaty na
    kartę. Jedyny anonimowy sposób jaki znam to wpłata na poczcie na fikcyjne
    dane i peruka :)

  • 63. Data: 2014-12-27 23:19:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > Nie.
    Co i tak nie ma znaczenia. Bo _ktoś_ tą umowę o skrytę wcześniej musi
    podpisać.
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

  • 64. Data: 2014-12-27 23:26:16
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > No i to już legalne nie jest IMHO.
    > Równie dobrze można metodą "na żula" dowolne konto założyć.

    -Ale tłumaczę panu, że tego nie da się przeprowadzić zgodnie z prawem!
    -Ja wcale nie chcę, żeby to było zgodnie z prawem. Chcę tylko, żeby tak
    wyglądało.
    3,5 minuty później....
    -I gdzie ja teraz znajdę drugiego takiego mecenasa?..

    A swoją drogą totalna inwigilacja i co gorsze przyzwolenie na nią
    przekroczyło już
    granice wytrzymałości normalnych ludzi.
    Przecież wystaczyłoby np. znieść część zakazów np. zakaz gry w internecie.
    Od razu
    zmniejszyłaby się skala nielegalnych (chwilowo) transakcji. Można byłoby się
    skupić
    na tych bardziej zagrażających bezpieczeństwu.

    Arek

  • 65. Data: 2014-12-27 23:28:17
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-12-27 o 23:15, pueblo pisze:
> [...]
    > (potem już go nigdzie nie widzisz w całości, ale jak zgubisz to można
    > kod CVV dostajesz na sms i jego nie odzyskasz w

    Tak twierdzi bank, ale to nie jest prawda ;) Wystarczy drugi raz
    zarejestrować kartę z tymi samymi danymi i ponownie można pobrać PDF z
    danymi karty i poznać kod CVV przysłany smsem ;)

  • 66. Data: 2014-12-27 23:28:49
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Dec 2014 19:22:19 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2014-12-27, Imka <s...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W "razie co" jest kogo pociągnąć do odpowiedzialności.
    > Posiadanie "jakiś" danych wyklucza anonimowość, a to były warunki
    > brzegowe o które pytał wątkodawca.

    Czyli w grę wchodzi nie żadna "pre" rejestracja karty prepaid, a jedynie
    wiedza sprzedającego o danych nabywcy A i danych wysyłkowych B.

    A potem B stwierdzi, że kartę odebrał z poczty i z emocji zgubił całą
    przesyłkę. To chyba karalne jeszcze nie jest? ;)

    Zresztą... chodziło mi tylko o stwierdzenie

    > Nawet prepaid, w celu uzyskania "konta" do doładowania
    > wymaga wcześniej rejestracji i "przypisania" do jakiejś osoby.

    które w odniesieniu do prepaida BZ WBK jest nieprawdziwe,
    a nie o udowadnianie możliwej anonimowości procesu nabycia
    jakiegokolwiek prepaida.

    --
    Imka

  • 67. Data: 2014-12-27 23:34:03
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sat, 27 Dec 2014, pueblo wrote:

    > Tak. Przy wirtualnej karcie zostaje tylko kwestia zapłaty za/wpłaty na
    > kartę. Jedyny anonimowy sposób jaki znam to wpłata na poczcie na fikcyjne
    > dane i peruka :)

    No dobra, jesli jest jak piszesz to faktycznie duży plus dla tej karty, że
    ją dostajesz bez wychodzenia z domu, podawania adresu i kontaktu z
    listonoszem. Wychodzi jednak na to, że potem na pocztę trzeba chodzić za
    każdym razem żeby ją doładować co jest niezbyt praktyczne, a te karty
    przedpłacone z chipem jest szansa (czy się faktycznie da to nie wiem, może
    ktoś potwierdzić jak jest?) doładować we wpłatomacie.

  • 68. Data: 2014-12-28 00:16:00
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Kamil Jońca, 27 gru 2014 w news:878uhsybv9.fsf@alfa.kjonca
    napisałeś/aś:

    > Co i tak nie ma znaczenia. Bo _ktoś_ tą umowę o skrytę wcześniej musi
    > podpisać.
    > KJ

    A to przepraszam - strzelałem. Peruka nie pomoże :)

  • 69. Data: 2014-12-28 00:17:40
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj osa, 27 gru 2014 w news:m7nbn8$51b$1@dont-email.me napisałeś/aś:

    > Tak twierdzi bank, ale to nie jest prawda ;) Wystarczy drugi raz
    > zarejestrować kartę z tymi samymi danymi i ponownie można pobrać PDF
    > z danymi karty i poznać kod CVV przysłany smsem ;)

    Ooo, dzięki. Jeszcze dodam dla wątkotwórcy, że po zarejstrowaniu karty
    może sobie dane personalne dowolnie zmieniać :)

  • 70. Data: 2014-12-28 00:27:58
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Rafal Jankowski, 27 gru 2014 w
    isiz.edu.pl
    napisałeś/aś:

> [...]
    > praktyczne, a te karty przedpłacone z chipem jest szansa (czy się
    > faktycznie da to nie wiem, może ktoś potwierdzić jak jest?)

    Musisz poczytać - ja nie wiem. Napewno będzie w jakimś regulaminie. Ale
    te karty http://tinyurl.com/omj3nsf internetowe przedpłacone też możesz
    opłacić na poczcie - dostajesz numer konta, w tytule wpisujesz ID
    zamówienia i czekasz na email.