  • 71. Data: 2014-12-28 02:20:45
    Temat: Re: Anonimowe platności
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-28 00:16, pueblo pisze:

    > A to przepraszam - strzelałem. Peruka nie pomoże :)

    Ale można zastrzec, żeby listonosz, tj. doręczyciel Poczty Polskiej,
    wrzucał polecone do skrzynki w mieszkaniu/domu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 72. Data: 2014-12-28 07:00:13
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sun, 28 Dec 2014, Krystek wrote:

    > Ale można zastrzec, żeby listonosz, tj. doręczyciel Poczty Polskiej, wrzucał
    > polecone do skrzynki w mieszkaniu/domu.

    I coś takiego można zrobić bez pokazywania dokumentu tożsamości?

  • 73. Data: 2014-12-28 15:05:19
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sun, 27 Dec 2014, pueblo wrote:

    > Witaj Rafal Jankowski, 27 gru 2014 w
    isiz.edu.pl

    > Musisz poczytać - ja nie wiem. Napewno będzie w jakimś regulaminie. Ale

    No dobra, doczytałem - nic nie było o wpłatomatach więc szarpnąłem się
    nawet na rozmowę i tam potwierdzono - tylko przelew albo wpłata w
    oddziale.

  • 74. Data: 2014-12-28 17:12:13
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał w
    wiadomości

    > Tutaj to raczej większym problemem jest duża marża operatora na tych
    > SMSach, bo akurat anonimowość jest na poziomie względnie przyzwoitym.
    > Doładowanie kupujesz za gotówkę w kiosku ruchu i doładowujesz w komórce z
    > nazwijmy to anonimowego źródła gdzieś w centrum miasta, gdzie obok jest
    > 1000 innych użytkowników, więc geolokalizacja karty SIM będzie dość
    > zgrubna. Oczywiście daje to już dość dobry punkt zaczepienia odpowiednim
    > służbom pod warunkiem, ale sprawa nie jest oczywista.

    I po każdym takim doładowaniu konta wyrzucasz telefon? Dość droga zabawa...

    Wiwo

  • 75. Data: 2014-12-28 17:15:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-28 07:00, Rafal Jankowski pisze:

    > I coś takiego można zrobić bez pokazywania dokumentu tożsamości?

    Skoro padają "propozycje" podawania fałszywych danych, czy zgarnięcie
    żula i założenie konta "na słupa" to co stoi na przeszkodzie, by
    adresować przesyłkę do kogoś, kto odbiera polecone bezpośrednio do
    skrzynki? Można bez pokazywania, o le osoba, do której adresujemy list
    polecony ma uzgodnione z Pocztą Polską odbieranie poleconych wprost do
    skrzynki.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 76. Data: 2014-12-28 20:47:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-12-26 20:32, Budzik wrote:

    > A anonimowe płatnosci?

    Niech zgadnę - do zostania anonimowym darczyńcom?

    Piotrek

  • 77. Data: 2014-12-28 23:59:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > Niech zgadnę - do zostania anonimowym darczyńcom?

    Ironia?

  • 78. Data: 2014-12-29 10:13:55
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Rafal Jankowski, 26 gru 2014 w
    isiz.edu.pl
    napisałeś/aś:

    > Z góry dzięki za wszelkie sensowne sugestie.

    Wiedziałem, że trzeba trzymać język za zębami...właśnie próbowałem coś
    zapłacić moją nieprawą kartą i bank to odrzucił - pierwszy raz. Być może
    zajrzał tu jakiś "nadgorliwy wujek faszysta uprzejmie donoszę" - nie
    spodziewałem się, żę już na usenecie trzeba się oglądać za siebie, o
    nie...

  • 79. Data: 2014-12-29 10:19:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    pueblo <n...@n...pl> writes:

    > Witaj Rafal Jankowski, 26 gru 2014 w
    isiz.edu.pl

    > Wiedziałem, że trzeba trzymać język za zębami...właśnie próbowałem coś
    > zapłacić moją nieprawą kartą i bank to odrzucił - pierwszy raz. Być może

    Myślę, że to jednak przypadek
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 80. Data: 2014-12-29 11:24:04
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bez pokazywania, o le osoba, do której adresujemy list polecony ma
    > uzgodnione z Pocztą Polską odbieranie poleconych wprost do skrzynki.

    Jeżeli wysyłający zażyczy potwierdzenia odbioru to i tak zapukają lub
    do skrzynki wrzucą avizo.

    Arek