  • 11. Data: 2003-10-21 12:14:57
    Temat: Re: Ankieta do doktoratu
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > W imieniu mojej kolezanki mam ogromna prosbe o wypelnienie ankiety, ktorej
    > wyniki posluza do pisanego przez nia doktoratu.
    > Ankieta znajduje sie pod adresem:
    > http://ankieta.amra.pl

    Pewnie sie czepiam ale na poziomie doktoratu znajomosci pewnych pojec jest
    bardzo pomocna.
    np. "twierdzenie" sklada sie z "zalozenia" i "tezy"
    natomiast "Ankieta składa się z 41 krótkich twierdzeń" a nastepnie
    "Grafika i kolorystyka strony internetowej mojego banku jest przyjazna dla
    oka "
    tutaj jest tylko "teza" a brak jest "zalozenia"

    PiotR

  • 12. Data: 2003-10-21 13:31:49
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał:

    > "jakie spoleczenstwo - tacy doktoranci"

    Jeżeli twierdzenie (?!) "26. Bankowość internetowa to 'bank dla klienta', a
    nie 'klient dla banku" jest twierdzeniem magistra to bliższa prawdy jest
    teza 'doktoranci do szkoły (niekoniecznie wyższej)' niż 'szkoła wyższa dla
    doktorantów' .
    1. Całkowicie się nie zgadzam.
    2. Częściowo się nie zgadzam
    3. Nie zgadzam się
    4. Nie mam zdania
    5. Zgadzam się
    6. Częściowo się zgadzam
    7. Całkowicie się zgadzam

    Adam Gentler

    PS. ;) Natura nie zna ideału piękna i prawdy.

  • 13. Data: 2003-10-21 14:48:52
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    Zgadzam sie w 100% z przedmówcami.
    Ta ankieta ma pytania od sasa do lasa, w żadnym momencie nie wnika w
    przyczyny zachowań i poglądów.

    Jedno stwierdzenie sie nasuwa: "Garbage in, garbage out"

    Szkoda czasu na wypełnianie, a doktorant powinien wrócić do szkoły, albo
    zatrudnić się jako wolontariusz w jakiejkolwiek firmie badań rynku.

    Szkoda, że tacy ludzie będą kiedyś nosić tytył dokora, wstyd i żenada.

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bn2t8f$cii$1@news.onet.pl...

  • 14. Data: 2003-10-21 18:20:25
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Amra, widzisz i nie grzmisz? ;-)

  • 15. Data: 2003-10-21 18:33:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > Prawdę mówiąc IMHO to sie na licencjat nie nadaje w Wyższej Szkole
    > Tego i Owego.

    W ankiete sie nie wczytywalem - kto inny ja robil (jako strone, a nie
    pytania ;), a ja dalem miejsce na swoim koncie + mysql'a, no i obiecalem
    porozsylac ja (nie wiem czemu ale pelno moich znajomych jesli czegos szuka
    itp - to wali do mnie ;)
    Co do zarzutow - do nie bede sie odnosil - kazdy powinien odpowiadac za
    swoje "dziela".
    Chociaz w niktorych przypadkach uwazam, ze uzywane sa zbyt mocne slowa,
    niektore sa bez zarzutow itp.
    Na przyklad "bank internetowy" - ja osobiscie rozumiem to kazdy bank
    wirtualny jest bankiem internetowym, nie kazdy bank internetowy jest
    wirtualny. To o czym swego czasu pisalem w Rzepie - u nas sa problemy z
    definicja - no ale - ewidenta wina ukladajacej pytania, ze nie wyjasnila
    watpliwosci. To samo - pojawiaja sie tam pytania dot. placowek - czyli
    "wirtualni" sa poszkodowani.

    Jednym slowem juz sie boje swoich badan ;) A za jakis miesiac musze sie za
    nie wziac... :)

  • 16. Data: 2003-10-21 18:39:05
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Krystek wrote:
    > Amra, widzisz i nie grzmisz? ;-)

    Bede sie z nia jutro widzial na zajeciach, ale jakos nie umialbym tego jej
    przekazac ;) A notatki od kogos trzeba czasem brac...
    Jak pisalem - ja to sie boje swoich badan, na cale szczescie ja bede pytal o
    inne rzeczy i mam nadzieje, ze bede mial lepszy system napisany (kolega),
    wiec bede mogl podzielic na banki wirtualne + tradycyjne z dostepem przez
    internet.
    Takie badania to jednak ciezki kawalek chleba ;) - na cale szczescie ja
    moglbym sie rownie dobrze bez nich obyc, ale.... :)

  • 17. Data: 2003-10-21 18:46:54
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    (...)
    > Ankieta znajduje sie pod adresem:
    > http://ankieta.amra.pl
    (...)

    Nie potrafię odpowiedzieć na pytania, ponieważ odpowiedź 1 = odp. 3 i
    odp. 5 = odp. 7. Obawiam się, że ankieta nie jest zbyt dobrze
    skonstruowana, a co za tym idzie Twoja znajoma otrzyma bardzo dziwne
    wyniki.
    Proponowałbym jeszcze raz przemyśleć i opracować zupełnie od początku tę
    ankietę: zarówno pytania jak i odpowiedzi. Przede wszystkim należy
    zacząć od zastanowienia się, _czego_ chcemy się dowiedzieć, jakie
    informacje uzyskać...
    Chyba lepiej też by było, aby pomógł w tym choćby student socjologii
    (Ach, jeszcze wykonanie techniczne: kodowanie w UTF-8 :-\ ).

    Z poważaniem
    PZ

    --
    Ja swoje powiedziałem, słyszeliście.
    Resztę oceńcie sami, wydajcie wyrok.

  • 18. Data: 2003-10-21 19:16:36
    Od: "qaz" <q...@...pl>

    napisał w wiadomości news:bn2t8f$cii$1@news.onet.pl...
> [...]
    > a...@a...com
    >
    > Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za pomoc!

    Ja rozumiem ze kazdy stara sie realizowac cel swojej pracy, tworzy do tego
    cala metodyke jej pisania. Stosuje materialy pierwotne i wtorne jak ankieta,
    ktora, to fakt, jest prosta i malo kosztowna forma badania ale na milosc
    Boska jezeli ktos ma problemy z jej stworzeniem to niech nad tym posiedzi.
    Wlasciwsze by bylo gdyby ta osoba poruszyla problem trafnosci pytan
    zawartych w ankiecie na forum.
    Prosze wybaczyc, ale czy to jest ankieta majaca dostarczyc informacji na
    okreslony temat? Jezeli tak to jaki, bo z zakresu i ilosci pytan stawianych
    wnioskuje, ze doktorant jest na etapie poszukiwania problemu. Opracowanie
    ankiety wymaga duuuuuuzej wiedzy, taktu i znajomosci srodowiska do ktorego
    ankieta jest skierowana!!!!
    Nalezalo zatem poznac te srodowisko, przeprowadzic badania pilotazowe
    sluzace udoskonaleniu narzedzi diagnostycznych, a dopiero po nich przekladac
    ankiete do wypelnienia szerszemu gronu. Takie sa zasady. Droga na skroty
    nie zawsze jest ta wlasciwa.
    Cale szczescie ze istnieja jeszcze recenzenci :)
    Pozdr
    q...@...pl

  • 19. Data: 2003-10-21 22:04:06
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    napisał w wiadomości news:bn3u5i$jqi$1@news.onet.pl...
    > Jednym slowem juz sie boje swoich badan ;) A za jakis miesiac musze sie za
    > nie wziac... :)

    uloz pytania, z grupa ci je skoryguje ;)

    pozdro
    SirmarK

  • 20. Data: 2003-10-21 23:11:28
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości
    > W imieniu mojej kolezanki mam ogromna prosbe o wypelnienie ankiety

    Huh, po tak miażdżących komentarzach nawet nie będę wchodził na tę stronę...

    Pozdrawiam,
    Washko