  • 1. Data: 2003-10-21 08:38:16
    Temat: BSKonline - anulowanie przelewu - jak zrobic
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    Witam
    Korzystam z bskonline w ING BSK i niestety ostatnio przekonalem sie, ze po
    wykonaniu przelewu w trybie offline (w niedziele, a przelew na poniedzialek)
    nie moglem tej operacji anulowac (zla data przelewu), pomimo tego, ze była w
    "Transakcje oczekujące" i mogla sie zrealizowac dopiero w poniedzialek rano.
    Na infolinii powiedziano mi, ze nie ma zadnej procedury na cofniecie takiego
    przelewu (ew. modyfikacje) oraz zastawiali sie regulaminem.

    Czy rzeczywiscie w bankowosci jako takiej nie ma procedur jak cofnąć taką
    operację ?? Przecież było dość czasu aby móc to anulować.
    Poza tym korzystam również z mBanku - tam moge anulować przelew oczekujący
    bez problemu.
    Chcialbym w tej sprawie zainterweniować, gdyż jest to bardzo nie w porządku
    ze strony ING BSK, ale potrzebuje rozeznac czy ma to sens.

    slovek

  • 2. Data: 2003-10-21 09:38:00
    Temat: Re: BSKonline - anulowanie przelewu - jak zrobic
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "slovek"
    > (...) nie moglem tej operacji anulowac (zla data przelewu), pomimo tego,
    ze była w
    > "Transakcje oczekujące" i mogla sie zrealizowac dopiero w poniedzialek
    rano.
    (...)
    > Chcialbym w tej sprawie zainterweniować, gdyż jest to bardzo nie w
    porządku
    > ze strony ING BSK, ale potrzebuje rozeznac czy ma to sens.

    uwazam, ze masz racje - jesli jest z datą przyszlą i widać ją w oczekujących
    to powinna się dać anulować w taki sam sposob jak transakcja z datą za
    tydzień
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-10-21 11:16:20
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > uwazam, ze masz racje - jesli jest z datą przyszlą i widać ją w
    oczekujących
    > to powinna się dać anulować w taki sam sposob jak transakcja z datą za
    > tydzień

    Dokladnie
    a to byl problem typu Urząd Skarbowy (20 dzień miesiąca) i mialem do
    zrobienia jeszcze jeden przelew...
    Tylko skąd wziąć kasę skoro się nie da anulować, a pomylony przelew mial
    miec date 25tego...

    slovek

  • 4. Data: 2003-10-21 12:31:34
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    A czy nie przez przypadek zrealizowałes przelew z datą niedzieli? Bo jeśli
    tak to został on przyjęty bez możliwości anulowania a realizacja,
    faktycznie, nastąpiła by w poniedziałek.
    Jeśli natomiast zrealizowałeś przelew z datą poniedziałku to coś jest nie
    tak.
    Paweł

  • 5. Data: 2003-10-21 12:57:29
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > faktycznie, nastąpiła by w poniedziałek.
    > Jeśli natomiast zrealizowałeś przelew z datą poniedziałku to coś jest nie

    Bylo tak jak mowisz z datą z niedzieli - ale system sam zmienil date
    realizacji na 20tego (a wczesniej wstawil aktualną date :( jako date
    realizacji)
    No i ta argumentacja nie zmienia faktu, ze powinna byc mozliwosc cofniecia.

    np. w mBanku mam mozliwosc cofniecia prawie do momentu kiedy przelew
    faktycznie wychodzi z banku
    a tu bylo do czasu realizacji ok 10godzin...

    Jak juz sie niechce komus tego zrobic, to mogli by chociaż mieć jakąś
    procedure na wypadek takiej pomyłki... - przecież nie jestem jedynym ktoremu
    zdazylo sie pomylic...
    Lub chociaż przelew moglby nie wstawiać domyślnie aktualnej daty ....
    wtedy na pewno bym sie zorientował - gdybym date musial wpisac.

    slovek

  • 6. Data: 2003-10-21 13:00:06
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

> [...]
    > realizacji)
    > No i ta argumentacja nie zmienia faktu, ze powinna byc mozliwosc

    Czyli przeczucie miałem dobre, swoją droga kiedyś byłem klientem ING i
    bardzo byłem ostrożny przy realizacji przelewów (też miałem taki przypadek)
    i nawet we wtorek składając przelew na środę wpisywałem datę środową abym za
    np 10min mógł go wycofać.
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 7. Data: 2003-10-22 07:32:24
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

> [...]
    przypadek)
    > i nawet we wtorek składając przelew na środę wpisywałem datę środową abym

    Ta...
    ale to jaką datę dam nie powinno miec wplywu na zachowanie systemu - bo
    sprowadza sie do tego samego
    czy dam dzis wieczorem date dzisiejszą czy jutrzejszą - przelew wykona sie
    jutro (ustawi date na jutro).
    Tyle ze w jednym z przypadkow nie mozna cofnąć - to jest plama ING BSK i ich
    mizernych programistów.
    A moze jest różnica ???

    slovek

  • 8. Data: 2003-10-22 08:12:18
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

> [...]
    > jutro (ustawi date na jutro).
    > Tyle ze w jednym z przypadkow nie mozna cofnąć - to jest plama ING BSK i

    Popieram !!!
    Paweł