  • 1. Data: 2003-10-21 09:09:00
    Temat: Ankieta do doktoratu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witam!

    W imieniu mojej kolezanki mam ogromna prosbe o wypelnienie ankiety, ktorej
    wyniki posluza do pisanego przez nia doktoratu.
    Ankieta znajduje sie pod adresem:
    http://ankieta.amra.pl

    "Jest ona skierowana do osób obsługujących swój rachunek bieżący w banku
    przez Internet i ma na celu zbadanie zadowolenia z korzystania z tego typu
    usług. Jej wyniki posłużą jako naukowy materiał badawczy do pracy
    doktorskiej. "

    Jako, ze na pbb jest duzo osob z kilkoma rachunkami ;) chodzi o ten
    najczesciej korzystany - glowny.
    Jesli ktos chcialby se skontaktowac z autorka ankiety - stworzylem alias:
    a...@a...com

    Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za pomoc!
    MM

  • 2. Data: 2003-10-21 09:22:04
    Temat: Re: Ankieta do doktoratu
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    napisał w wiadomości

    > W imieniu mojej kolezanki mam ogromna prosbe o wypelnienie ankiety, ktorej
    > wyniki posluza do pisanego przez nia doktoratu.

    Ekhem - IMHO ta ankieta nie jest zbyt dobrze pomyslana. Po pierwsze dlaczego
    jest pytanie o stosunek do haseł jednorazowych a nie ma o stosunek do tokena
    lub hasła do transakcji? Po drugie pojawia się pojęcie "bank internetowy" a
    ankieta "skierowana jest do osób obsługujących swój rachunek bieżący w banku
    przez Internet ". Po trzecie, czy ktoś widział rachunek z dostepem przez
    net, gdzie nie ma podglądu historii i salda? I co to znaczy, że np.
    "częściowo się nie zgadzam" z twierdzeniem, że "obsługa rachunku bankowego
    przez Internet umożliwia mi bieżące monitorowanie salda i historii operacji
    " ? W dostępnych bankach nie ma np. Lukasa i VW - dlaczego mają być wrzucone
    do kategorii "inny" ? Amra-to ma być ankieta do DOKTORATU? Prawdę mówiąc
    IMHO to sie na licencjat nie nadaje w Wyższej Szkole Tego i Owego.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-10-21 09:22:13
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bn2t8f$cii$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Jesli ktos chcialby se skontaktowac z autorka ankiety - stworzylem
    > alias: a...@a...com

    Opcje odpowiedzi o wartosciach 3 i 5 maja opisy slowne o znaczeniach
    bardziej ekstremalnych od 2 i 6.

    Kolezance proponuje zaczac od poczytania na temat konstruowania skal Likerta
    w badaniach ankietowych.

    Przekaz, bo na priv nie bede pisal.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-10-21 09:26:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    dlaczego
    > jest pytanie o stosunek do haseł jednorazowych a nie ma o stosunek do

    Poprawka - o token jest :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-10-21 09:34:37
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bn2u5r$o7j$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Amra-to ma być ankieta do DOKTORATU?

    Zgadzam sie z Twoja krytyka. Do takich szczegolow nigdy nie doszedlem, bo na
    samym poczatku nadzialem sie na bardziej fundamentalny problem.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-10-21 09:35:09
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Glenn"
> [...]
    > do kategorii "inny" ? Amra-to ma być ankieta do DOKTORATU? Prawdę mówiąc
    > IMHO to sie na licencjat nie nadaje w Wyższej Szkole Tego i Owego.

    w pelni sie zgadzam - dorzucę jeszcze dwa braki: planet Fortisa i solo banku
    Nordea
    taki poziom widzialem w Zespole Szkol Ekonomicznych na Szczawnickiej - na
    licencjat
    to ona jest za slaba ;-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-10-21 09:36:59
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Tue, 21 Oct 2003 11:22:04 +0200, "Glenn" <g...@g...pl>
    wrote:

    >Po trzecie, czy ktoś widział rachunek z dostepem przez
    >net, gdzie nie ma podglądu historii i salda?
    Ale jak w takim Inteligo chcialem sprawdzic przelew z lipca to juz sie
    nie dalo :)

    >-to ma być ankieta do DOKTORATU? Prawdę mówiąc
    >IMHO to sie na licencjat nie nadaje w Wyższej Szkole Tego i Owego.

    Tez mnie troche zagielo ze wrazenia estetycznie lub 'moje widzimisie o
    poziomie zabezpieczen' jest materialem do doktoratu...

    Z miejsca mozna wymienic niedorobki wiekszosci witryn polskich
    e-bankow przez co przegrywaja z np. z niektorymi systemami platnosci
    obecnymi w necie
    --
    Piotr

  • 8. Data: 2003-10-21 09:49:09
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    5...@n...teranews.com,
    Piotr <f...@y...cum>:

    > Tez mnie troche zagielo ze wrazenia estetycznie lub 'moje widzimisie o
    > poziomie zabezpieczen' jest materialem do doktoratu...

    A w samym tym akurat nie widze nic nagannego.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-10-21 10:46:32
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bardziej ekstremalnych od 2 i 6.
    >
    > Kolezance proponuje zaczac od poczytania na temat konstruowania skal

    Święte słowa, już myślałam, że nikt nie zauważy, że to jest nielogiczne:)

    pozdrawiam
    Karolina

  • 10. Data: 2003-10-21 12:05:18
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > Nordea
    > taki poziom widzialem w Zespole Szkol Ekonomicznych na Szczawnickiej - na

    nie przesadzajcie
    "jakie spoleczenstwo - tacy doktoranci"
    w kraju gdzie 2 mln ludzi studiuje doktorat powoli staje sie tym czym 10 lat
    temu byl tytul magistra
    nie da sie wymyslic tylu tworczych tematow dla doktoratow dla tej ilosci
    doktorantow

    PiotR