  • 11. Data: 2006-03-29 19:01:12
    Temat: Re: Analiza osiągów w FI
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 29 Mar 2006 16:46:36 +0200, złodziej podatków napisal/a:

    > A miałeś ?
    > No i ile i na jaki okres trzeba było wpłacić aby zarobić ?
    na przykładzie Arki: (można gdzie indziej, bedą inne lepsze lub gorsze
    wyniki)
    28-03-2003 10 tyś. zł
    opłata za nabycie 2% = 200zł
    więc za 9800 dostajemy jednostki: (1 j. = 10,07zł) 973,188 jednostek
    28-03-2006 (1j. = 34,35 zł) więc mamy 33 429 zł
    podatek 19% od zysku = 4489,51 zł
    ostatecznie mamy: 28 939, 48 zł

    Oczywiście wyniki historyczne nie mają nic do przyszłości (a tak
    dobrze jak było to raczej nie będzie) a to "coś" Twojego, jakaś
    piramidka?, gwarantuje pewnie takie wyniki niezaleznie od wszystkiego:)

    --
    Krzysztof Lerski

  • 12. Data: 2006-03-30 17:53:39
    Od: XDS <X...@s...pl>

    Bronislaw Wolyniec napisał(a):

    > A gdybys nie sluchal "takich jak ja" to co bys zrobil? Moim zdaniem bledem
    > jest wycofywac sie z funduszu gdy sie jest na minusie. Uwazam, ze kiedys
    > fundusz wyjdzie na plus. Mozesz powiedziec o jakim funduszu i jakim okresie
    > mowisz?

    Aktualnie suma zainwestowanych pieniędzy wynosi 11500, zysk sięga
    maksymalnie 200zł ze wszystkich rodzajów funduszy razem, ale oscyluje
    jak głupi. Z dnia na dzień potrafi skoczyć 50zł w górę lub w dół. Mam
    wrażenie, że 100zł to zarobiłem od 1000 na FA gdy pod koniec roku tak
    startowały do góry. Jeszcze w dodatku te zawirowania w polityce....
    Obawiam się tego właśnie jak kolega wyżej napisał, że będe czekał i
    czekał, aż coś się ruszy do góry a w sumie uzyskam mniej niż na emax+

    Pozdrawiam i dziękuje za komentarze