  • 1. Data: 2006-03-27 10:41:31
    Temat: Gdzie konto dla wspolnoty mieszkaniowej?
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    Witam,

    Jaki bank ma najkorzystniejsza oferte kont dla wspolnot
    mieszkaniowcych?
    Glowne kryterium oceny to cena, na ktora oprocz oplaty
    za prowadzenie zloza sie oplaty za przelewy (conajmniej
    kilkanascie miesiecznie).
    Bank musi byc marmurkowy, ze wzgledu na tryb skladania
    przelewow (podpisuja sie wspolnie osoby z zarzadu).

    Z gory dziekuje za podpowiedzi :)

    Pozdrawiam,
    ~|_ukasz

  • 2. Data: 2006-03-28 09:56:29
    Temat: Re: Gdzie konto dla wspolnoty mieszkaniowej?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e08fdm$mbl$1@swift.atra.com.pl>,
    ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl> wrote:

> [...]
    > kilkanascie miesiecznie).
    > Bank musi byc marmurkowy, ze wzgledu na tryb skladania
    > przelewow (podpisuja sie wspolnie osoby z zarzadu).

    Moja wspolnota m. ma konto w VWBanku. Niemamarmurkowosc zdaje sie nie
    byla przeszkoda...

    Pozdrav
    TA

  • 3. Data: 2006-04-27 10:32:01
    Od: z...@p...wroc.pl

    Użytkownik ~|_ukasz napisał:
> [...]
    > kilkanascie miesiecznie).
    > Bank musi byc marmurkowy, ze wzgledu na tryb skladania
    > przelewow (podpisuja sie wspolnie osoby z zarzadu).

    Nordea, co prawda 30 zł miesięcznie za prowadzenie, ale można
    zdefiniować autoryzację przelewu przez dwie lub więcej osób przez net.
    no i są marmurki jakby co.

    --
    Wojciech Zimkowski