  • 1. Data: 2006-03-27 11:19:35
    Temat: Jak najtaniej przelać pieniążki z zagranicy
    Od: "X" <...@w...pl>

    Interesuje mnie taka sprawa:

    mój brat pracuje aktualnie za granicą i chciałby przysłać pieniążki dla
    rodziców.
    Jak najtaniej można to uczynić?? Wiadomo przelew, to kupa kasy wywalona w
    błoto.

    Myślałem o skorzystaniu np z serwisu PayU i żeby zapłacił kartą płatniczą,
    tylko nie wiem czy to zda egzamin.

    Co o tym myślicie??

  • 2. Data: 2006-03-27 11:56:36
    Temat: Re: Jak najtaniej przelać pieniążki z zagranicy
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:4427ca52$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): X z adresu <...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > dla rodziców.
    > Jak najtaniej można to uczynić?? Wiadomo przelew, to kupa kasy

    widziałeś już usługę opisaną na stronie:

    http://www.plusz.pl/przelewy/
    ?

    najtaniej i najszybciej

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2006-03-27 12:58:15
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net>

    X wrote:
> [...]
    > błoto.
    >
    > Myślałem o skorzystaniu np z serwisu PayU i żeby zapłacił kartą płatniczą,

    Zalezy w jakim kraju pracuje.

    Przelewy np. z bankow z Niemiec do Polski sa czesto darmowe, musialby
    sie dowiedziec w swoim banku za granica.

    --
    Tomasz Chmielewski

  • 4. Data: 2006-03-27 14:03:22
    Od: "X" <...@w...pl>

    > Zalezy w jakim kraju pracuje.
    >
    > Przelewy np. z bankow z Niemiec do Polski sa czesto darmowe, musialby sie
    > dowiedziec w swoim banku za granica.

    Pracuje w Irlandii. Z tego co się orientował przelew do banku np BPH to
    koszt min 10 Euro.
    PayU bierze 2,9% wieć to chyba lepssze rozwiązanie

  • 5. Data: 2006-03-27 14:46:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "X" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pracuje w Irlandii. Z tego co się orientował przelew do banku np BPH to
    > koszt min 10 Euro.
    > PayU bierze 2,9% wieć to chyba lepssze rozwiązanie

    2,9% od 500EURto wiecej niz 10EUR...

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2006-03-27 15:23:33

    > 2,9% od 500EURto wiecej niz 10EUR...

    10 euro to opłata minimalna, która jest zwiększana.... fakt taki, że nie
    znam dokładnych dancyh.

  • 7. Data: 2006-03-30 20:10:49
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    > 10 euro to opłata minimalna, która jest zwiększana.... fakt taki, że nie
    > znam dokładnych dancyh.

    fakt taki, że przejdz sie do innych banków, w których mógłbyś założyć konto.