  • Data: 2015-01-03 20:48:44
    Temat: Re: Amerykańska karta prepaid?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03 Jan 2015 19:36:19 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:

    >A w ogóle - używałeś jej w zakupach internetowych w amerykańskich
    >sklepach?
    Numerków mojej karty AliorKantor USD użyto wbrew mojej woli do
    płatności telefonicznej w Pizzy Hut i sprzedawca nie robił problemów.
    Zgodnie z moją wolą płaciłem natomiast przez internet za rezerwacje
    hoteli i też nie było problemów z obciążeniem tej karty. W niektórych
    przypadkach jej nawet nie oglądali w hotelu. W sklepach płaciłem już
    tylko fizycznych.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl