  • Data: 2015-01-08 15:41:50
    Temat: Re: Amerykańska karta prepaid?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, January 7, 2015 5:39:48 PM UTC-5, Marcin wrote:
    > Witam

    > Jezeli sklep weryfikuje gdzie zostala wydana karta to nie masz
    > mozliwosci oszukania go:) Albo placisz amerykanska karta albo polska i
    > sklep to rozpozna na 100% jezeli tylko chce to zrobic. Z ciekawistek to
    > przy tradycyjnej platnosci w sklepie w Stanach (oczywiscie z paska bo o
    > chipie tam chyba jeszcze nie slyszeli) karta Alior USD terminal zapytal
    > czy nie obciazyc karty w Polish New Zloty :)

    > Karta Alior w USD przeszla bez problemu na Amazonie z amerykanskim
    > adresem wysylki, ceny oczywiscie takie jak w USA a nie jak w Polsce.
> [...]

    Miejsce wydania karty po pierwszysch 6 cyfrach można określić i mogą zablokować
    międzynarodowe karty, bo za te jest większa prowizja dla sklepów ( podobnie do
    blokowania usług po adresie IP z innego kraju).

    Słyszeli o kartach CHIPowych i pełno już jest wydanych i wiekszosc jest
    chip&signature, a backup jest chip&pin. Ostatnio byl czas na przejscie na chipy
    koniec 2014, ale przesuneli na pazdziernik 2015 ze wzgledu na apple pay i modyfikacje
    zwiazane z PCI DSS.