  • 1. Data: 2003-02-23 18:54:55
    Temat: AmEx i BZWBK
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Wlasnie robie porzadki w slipach i co ciekawe:

    Na 18 transkacji od poczatku roku tylko 2 transakcje mialem autoryzowane,
    obie w POSach BZWBK. Jak by ktos mogl sprawdzic i potwierdzic czy u nich
    jest to standardem to bede wdzieczny.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-02-24 19:09:10
    Temat: Re: AmEx i BZWBK
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obie w POSach BZWBK. Jak by ktos mogl sprawdzic i potwierdzic czy u nich

    Szczesliwy z Ciebie czlowiek. Ja nie korzystam z POSow BZ WBK zbyt czesto, a
    coraz wiecej mam transakcji autoryzowanych w pozostalych POSach. I to (wg
    moich obserwacji) zaczyna byc standardem.

    Karol

  • 3. Data: 2003-02-24 22:26:57
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Na 18 transkacji od poczatku roku tylko 2 transakcje mialem autoryzowane,
    > obie w POSach BZWBK. Jak by ktos mogl sprawdzic i potwierdzic czy u nich
    > jest to standardem to bede wdzieczny.

    u mnie 2 autoryzowane transakcje AmExem to pos BZWBK i Pekao - pozostale w
    PolCardzie bez autoryzacji

    -adrian

  • 4. Data: 2003-02-24 22:32:10
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "AK" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > u mnie 2 autoryzowane transakcje AmExem to pos BZWBK i Pekao - pozostale w
    > PolCardzie bez autoryzacji

    Dzis sie MillePan dziwil ze likwiduje VC i limit z niej przenosze na AmExa
    :)

    --
    JaKi