  • 1. Data: 2003-02-23 13:50:18
    Temat: ranking kredytow mieszkaniowych
    Od: "boris" <b...@N...gazeta.pl>

    Czesc,
    Czy ktos moglby mi w miare szybko podac namiary na ranking kredytow
    mieszkaniowych w jednej tabeli z wszystkimi parametrami?
    W bankierze i expanderze juz bylem ;-)

    dzieki
    boris

  • 2. Data: 2003-02-26 03:40:53
    Temat: Odp: ranking kredytow mieszkaniowych
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    > Czy ktos moglby mi w miare szybko podac namiary na ranking kredytow
    > mieszkaniowych w jednej tabeli z wszystkimi parametrami?
    > W bankierze i expanderze juz bylem ;-)

    zobacz tutaj:

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03010
    9/index.html

  • 3. Data: 2003-02-26 07:41:06
    Temat: Re: ranking kredytow mieszkaniowych
    Od: t...@p...onet.pl

    > zobacz tutaj:
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03010
    9/index.html

    Ze względu na ciągle spadający WIBOR oprocentowanie kredytów mieszkaniowych w
    PLN staje się coraz bardziej atrakcyjne; aktualnie WIBOR3M=6,31%. Tensor1.

  • 4. Data: 2003-02-27 22:57:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ze względu na ciągle spadający WIBOR oprocentowanie kredytów
    > mieszkaniowych w PLN staje się coraz bardziej atrakcyjne; aktualnie
    > WIBOR3M=6,31%. Tensor1.

    Zwracalem ci juz uwage, zwroce jeszcze raz.
    Piszesz staje sie coraz bardzie trakcyjne ze wzgledu. Jak myslisz iile
    jeszcze bedzie spadal ten WIBOR?
    Jakie sa plany inflacji na ten rok?

    Juz duzo bardziej nie spadnie 1% to by bylo na tyle...

  • 5. Data: 2003-02-28 08:28:19
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > jeszcze bedzie spadal ten WIBOR?
    > Jakie sa plany inflacji na ten rok?
    >
    > Juz duzo bardziej nie spadnie 1% to by bylo na tyle...

    No to spokojnie przeanalizujmy zachowanie się WIBORu3M w roku 2002 i 2003
    (wszystkie dane z www.money.pl)

    04.01.2002 - 11,80
    tendencja spadkowa aż do dnia 5.12.2002
    05.12.2002 - 6,64
    tendencja wzrostowa aż do dnia 19.12.2002
    19.12.2002 - 7,05
    tendencja spadkowa
    03.01.2003 - 6,72
    tendencja spadkowa
    27.02.2003 &#8211; 6,27
    Spadek w roku 2002 (12 miesięcy) - 5.08
    Spadek w roku 2003 (2 miesiące) - 0,45
    *****************
    PROGNOZA ?????
    Przyjmując tendencję za dwa miesiące 2003 roku, spadek w pozostałych
    10 miesiącach wyniesie 5*0,45 = 2,25;
    WIBOR3M na koniec 2003 &#8211; 6,27-2,25 = 4,02.
    Ostatecznie przewiduje: WIBOR 3M na poziomie 4,20- 4.60%.

    Na pytanie jak nisko może spaść popatrz na aktualne wskaźniki dla innych walut
    EURIBOR3M - 2,50
    LIBOR USD - 1,34
    LIBOR CHF - 0,57

    Czy jest duże prawdopodobieństwo spełnienia się prognozy. Moim zdaniem tak,
    szczególnie jeżeli w referendum Polacy odpowiedzą TAK.
    Oczywiście jest to tylko prognoza i może się bardzo mylę. Jakie Twoim zdaniem
    są argumenty, że spadek będzie mniejszy? Podyskutujmy jeszcze raz.
    Pozdrowienia Tensor1.

  • 6. Data: 2003-03-01 16:06:41
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Oczywiście jest to tylko prognoza i może się bardzo mylę. Jakie Twoim zdaniem
    > są argumenty, że spadek będzie mniejszy? Podyskutujmy jeszcze raz.

    Kolego "Amra" zawsze odpowiadałeś, a tym razem nie. A mnie rzeczywiście BARDZO
    interesuje Twoja opinia w obliczu danych, które przytoczyłem. Oczywiście
    wszystkich innych uczestników tej listy także. Pozdrowienia Tensor1.