  • 1. Data: 2003-02-23 12:46:30
    Temat: Nowosci w Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Inteligo zmienia agencje reklamowa i dom mediowy.
    Wg. nieoficjalnych informacji (to brzmi zawsze najlepiej ;) nowa
    agencja bedzie agencja reklamowa Euro RSCG Dialog oraz dom mediowy
    Media Planning Agencja reklamowa Euro RSCG Dialog wygrala przetarg na
    obsluge budzetu strategiczno-kreatywnego, a dom mediowy Media Planning
    wygral przetarg na obsluge mediowa konta Inteligo.
    Juz w marcu czeka nas nowa kampania reklamowa Inteligo - moze dadza
    cos ciekawego z produktow - Karta KRedytowa, kredyt? Bo mBank jakos
    slabiutenko jednak z raklama funduszy, slabiutenko.

    Wysokosc najblizszego budzetu reklamowego Inteligo szacowana jest na
    blisko 3 mln zl (prasa i reklama zewnetrzna)

    Poprzednio budzet mediowy Inteligo obslugiwany byl przez dom mediowy
    MindShare Polska, a budzet strategiczno-kreatywny przez agencje
    reklamowa J. Walter Thompson/Parintex

    Co najlepsze w ubieglm roku - na reklame Inteligo wydalo wg danych
    Expert Monitor ok 9,1 mln zl (dotyczy takze reklam wspolnych), a tutaj
    trzeba przypomiec, ze wlasciwie od maja do listopada akcje reklamowe
    byly ograniczone do minimum...

    Jednym slowem -sprawdzaja sie przepowiednie - w ramach PKO BP sumy
    przeznaczone na reklame Inteligo to jakies male procenty calego
    budzetu. BRE musi natomiast ladowac kase az w trzy rozne projekty...

    Cos mi sie zdaje, ze za niedlugo cos sprzedadza - i ja stawiam, ze
    bedzie to Multibank - tylko wyjdzie na prosta - czyli stawiam na 2005
    rok - sprzedadza Multi. :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-23 13:04:02
    Temat: Re: Nowosci w Inteligo
    Od: s...@p...onet.pl

    Bo mBank jakos
    slabiutenko jednak z raklama funduszy, slabiutenko.

    Może to celeowe działanie?
    Wydaje mi się, że dla mbanku bardziej opłacalne w tej chwili jest przyjmowanie
    zwykłych depozytów/środków a-vista niż przenoszenie tych środków do funduszy
    (np. mogą w miare tanio finansować akcję kredytową).
    Dlatego fundusze są na razie alternatywą dla 'niezadowolonych' klientów, z
    powodu obniżek oprocentowania ROR i depozytów.

    cześć

  • 3. Data: 2003-02-23 13:15:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > przyjmowanie zwykłych depozytów/środków a-vista niż przenoszenie
    > tych środków do funduszy (np. mogą w miare tanio finansować akcję

    Sam mBank moze z juz zdobytych pieniadzy finansowac niezla akcje
    kredytowa, a zreszta na rynku miedzybankowym pieniadz jest tani - wiec
    duzego probleu nie ma - zwlaszcza, ze w ramach mBanku kredtow
    strasznie duzo sie nie udziela, wiec raczej to nie to.

    > Dlatego fundusze są na razie alternatywą dla 'niezadowolonych'
    > klientów, z powodu obniżek oprocentowania ROR i depozytów.

    ano wlasnie - jakos _nowych_ klientow trzeba przyciagnac. Z pewnoscia
    przeciez nie oprocentowaniem rachunkow. Fundusze sa calkiem calkiem
    argumentem przemawiajacym za otworzeniem konta.

    Widac, ze Multi ma priorytet na reklamy (karty kredytowe), a mBank na
    produkty.

    No ciekawe...

  • 4. Data: 2003-02-23 13:50:50
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:5434.000000af.3e58c6c1@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <s...@p...onet.pl>:
> [...]
    > Dlatego fundusze są na razie alternatywą dla 'niezadowolonych'
    > klientów, z powodu obniżek oprocentowania ROR i depozytów.

    Tu by sie troszke nie zgadzalo, bo reklame SFI wszyscy klienci, ktorzy
    pozwalaja na wysylanie sobie maili od mBanku otrzymali.

    Ja bym widzial takie dzialanie, o jakim myslimy (mialem podobne przemyslenia
    do Ciebie) wlasnie jako reklame nakierowana "na zewnatrz", czyli do
    nie-klientow, a nie odwrotnie. Bo jest do przewidzenia, ze klienci mBanku
    moga reinwestowac swoje salda.

    Nie chce mi sie jednak wierzyc, aby mBank tego nie wzial pod uwage, zatem
    musi byc jakas inna przyczyna.

    Moze np. chca troche potestowac SFI w mniejszym zakresie i dopiero ruszyc z
    ogolna kampania reklamowa.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-02-23 14:11:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert wrote:
    > Nie chce mi sie jednak wierzyc, aby mBank tego nie wzial pod uwage,
    > zatem musi byc jakas inna przyczyna.
    >
    > Moze np. chca troche potestowac SFI w mniejszym zakresie i dopiero
    > ruszyc z ogolna kampania reklamowa.

    No tak- tylko zobacz, ze wstrzela sie w kampanie Inteligo - teraz byl
    najodpowiedniejszy moment. W marcu rusza kampania Inteligo - potrwa z
    miesiac albo dluzej - i co zaczna reklamowac kwiecien - maj? Wtedy, to
    powinny juz byc KK ;)

  • 6. Data: 2003-02-23 18:33:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    napisał w wiadomości news:b3afp6$fgo$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Juz w marcu czeka nas nowa kampania reklamowa Inteligo - moze dadza
    > cos ciekawego z produktow - Karta KRedytowa, kredyt?

    Przeciez karta kredytowa juz jest.
    A kredyt zapowiadali niezaleznie od jakiegos tam "domu mediowego" (dzizas,
    co za nowomowa)
    "Dom mediowy" nie generuje kredytow, tylko moze je reklamowac...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2003-02-23 19:03:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Przeciez karta kredytowa juz jest.
    > A kredyt zapowiadali niezaleznie od jakiegos tam "domu mediowego"
    > (dzizas, co za nowomowa)
    > "Dom mediowy" nie generuje kredytow, tylko moze je reklamowac...;-)

    W Inteligo juz jest? Z logo Inteligo itp, itd? Jakos jej nie
    widzialem.
    Kredyt a i owszem obiecywali - ale byl ostatnio watek "kiedy kredyt w
    inteligo" i jakos nikt nie mogl podac przyblizonego terminu. No a
    teraz jest jzu wieksze prawdopodobienstwo, ze jakis nowy produkt (a
    moze to byc zarowno KK, jak i kredyt w koncie) bedzie kolo marca ;)

  • 8. Data: 2003-02-23 19:36:01
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości ...
    (...)

    > Cos mi sie zdaje, ze za niedlugo cos sprzedadza - i ja stawiam, ze
    > bedzie to Multibank - tylko wyjdzie na prosta - czyli stawiam na 2005
    > rok - sprzedadza Multi. :)

    Ja obstawiam sprzedaż mBank'u. Po cholerę poważnemu bankowi
    (BRE) taki chlam. Koszty duze a korzysci mizerne (nawet na reklame brakuje).
    Co innego Multibank - klienci przebrani, a i z tych można jeszcze
    wyodrębnić elitę, a resztę holoty do mBanku spuscic. Policzyć
    po parę dolarów od glowy (a glow duzo) i mamy kasę.

  • 9. Data: 2003-02-23 20:11:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jo44 wrote:
> [...]
    > Policzyć
    > po parę dolarów od glowy (a glow duzo) i mamy kasę.

    No ale biorac pod uwage trudnosci w porownaniu takowych transakcji
    (mBank nie byl i pewnie jjuz nie bedzie notowany na gieldzie, a boom
    na spolki internetowe juz minal i w takiej formie nie wroci) - wydaje
    mi sie, ze dosyc malo mogliby na tym zarobic.
    Co innego - jak piszesz Multi - tutaj moga powtorzy opcje z mBankiem,
    ktory np. moze w przyszlosci byc ramieniem elektronicznym polaczonego
    BREBPHPBK - Multi w tym wypadku raczej nie pasuje - a na sprzedaz
    nadaje sie jak najbardziej.
    Moze wiec idzmy dalej z wrozeniem z fusow. rok 2005 sprzedaz
    Multibanku jakiemus inestorowi, chcacemu jeszcze wejsc do Polski lub
    tez bankowi, ktory chce bardziej rozszerzyc swoja dzialanosc na
    polskim rynku (a takich jak wiemy jest pelno). Wyniki sa super (bo i
    wtedy gospodarka powinna isc do gory - Polska w UE - indeksy gieldowe
    ida w gore). BRE laczy sie z BPHPBK - po duzo lepszym parytecie akcji
    (bo te wyniki ;).

  • 10. Data: 2003-02-23 21:00:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    napisał w wiadomości news:b3b9g8$9cd$1@news.onet.pl...

    > W Inteligo juz jest? Z logo Inteligo itp, itd? Jakos jej nie
    > widzialem.

    Inteligo nie jest bankiem.
    Karta jest z logo banku-wlasciciela Inteligo

> [...]
    > teraz jest jzu wieksze prawdopodobienstwo, ze jakis nowy produkt (a
    > moze to byc zarowno KK, jak i kredyt w koncie) bedzie kolo marca ;)

    Pewnie tak wlasnie bedzie, ale czy bedziesz nam wmawial ze to pomysl tego
    (dzizas) "domu"...;-))??

    --
    Pozdrowienia
    ---