  • 1. Data: 2008-05-07 19:45:19
    Temat: Allekarta kredytowa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy jest to karta wypukla ? Jak jest z jej trwaloscia ?

    Interesujace sa te przelewy po 3 zl (rozumiem, ze moge wszystko przelac
    na swoje konto osobiste). Punkty PayBack tez sie od takiego przelewu
    naliczaja ?

    Jakies inne wrazenia z uzywania tego typu karty ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-05-07 20:10:50
    Temat: Re: Allekarta kredytowa
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fvt188$767$3@news.onet.pl, *Mithos* wrote:
    > Czy jest to karta wypukla ? Jak jest z jej trwaloscia ?

    Wypukla z chipem, autoryzacja niestety pinem.
    Sciera sie.

    > Interesujace sa te przelewy po 3 zl (rozumiem, ze moge wszystko
    > przelac na swoje konto osobiste).

    tak, ja zalozylem sobie KO BZWBK i tam przelewam jako przelew zewnetrzny (a
    podobno sie nie da ;-).

    > Punkty PayBack tez sie od takiego przelewu naliczaja ?

    Paybacki sie nie naliczaja od przelewow.

    > Jakies inne wrazenia z uzywania tego typu karty ?

    Mi pasowala bo dostalem od Allegro i BZWBK ok 300zl za to ze sobie ta karte
    wzialem ;-) (nie ma juz tej promocji)
    BZWBK jest typowym betonem, troche trudnosci i ociagania sie przy jej
    wyrobieniu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-05-07 20:16:14
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    darnok wrote:

> [...]
    > karte wzialem ;-) (nie ma juz tej promocji)
    > BZWBK jest typowym betonem, troche trudnosci i ociagania sie przy jej

    Czy sa jakies oplaty miesieczne zwiazane z karta ? Ubezpieczenie, czy jakis
    konieczny obrot na okreslona kwote ? Sorry za niefachowe pytanie, ale dla
    mnie TOiP tego banku nie jest zbyt jasny, nie znam sie dobrze na tym.

    Dziekuje.

    --
    ra9om1ak
    radomiak[MALPA]gazeta.pl

  • 4. Data: 2008-05-07 20:20:40
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fvt2jm$par$1@inews.gazeta.pl, *ra9om1ak* wrote:

> [...]
    > jakis konieczny obrot na okreslona kwote ? Sorry za niefachowe
    > pytanie, ale dla mnie TOiP tego banku nie jest zbyt jasny, nie znam

    Nie ma. Tzn moze jakies ubezpieczenia sa, ale ja wszystko powylaczalem.
    Karte mam pierwszy rok za darmo, potem chyba 65zl, ale ichniejsze KO mi
    odrobi ta oplate, a dodatkowa gotowka ktora moge miec w kazdej chwili jest
    lepsza niz debet w koncie.

  • 5. Data: 2008-05-07 20:22:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Jesli ktos nie zbiera punktow, to sa jeszcze karty z limitem ilosci
    > transakcji zamiast obrotu rocznego - Moneypl i Visa Newsweek.

    Mi raczej chodzilo wlasnie o te punkty PayBack. Aczkolwiek jak ktos mowi
    o banku beton to nic dobrego z tego chyba nie bedzie (vide ING) i
    odchodzi mi chec na testowanie.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-05-07 20:26:51
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    ra9om1ak napisał(a):
> [...]
    > jakis konieczny obrot na okreslona kwote ? Sorry za niefachowe pytanie,
    > ale dla mnie TOiP tego banku nie jest zbyt jasny, nie znam sie dobrze na

    Z tego co sobie przypominam to opłata roczna 58 zł, a obrót zwalniający
    z niej to 12000 zł rocznie.

  • 7. Data: 2008-05-07 20:30:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 8. Data: 2008-05-07 20:38:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 07-05-2008 o 22:22:20 Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Mi raczej chodzilo wlasnie o te punkty PayBack. Aczkolwiek jak ktos mowi
    > o banku beton to nic dobrego z tego chyba nie bedzie (vide ING) i
    > odchodzi mi chec na testowanie.

    Ja tam jestem zadowolony. Niedlugo bede pisal o zwiekszenie limitu, bo
    testowalem branie KK na oswiadczenei z maksymalnym 5k, a teraz widze, ze
    wiecej by sie przydalo.

  • 9. Data: 2008-05-07 20:43:28
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    darnok wrote:
    > In news:fvt2jm$par$1@inews.gazeta.pl, *ra9om1ak* wrote:

    > ichniejsze KO mi odrobi ta oplate

    W jaki sposob ? To konto oszczednosciowe ?

    Dziekuje za wczesniejsza odpowiedz. Faktycznie, dostep do dodatkowej gotowki
    to lepsza rzecz niz debet, przynajmniej u mnie lepiej by sie to sprawdzilo.

    --
    ra9om1ak
    radomiak[MALPA]gazeta.pl

  • 10. Data: 2008-05-07 20:50:30
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > banku beton to nic dobrego z tego chyba nie bedzie (vide ING) i odchodzi

    BZWBK jest spoko, mnie zadnych problemow nie robili, a kk dostalem w 3 dni
    robocze od zlozenia wniosku i podpisania umowy

    na poczatku kazda kk ma platny "pakiet bezpieczenstwa", 1. miesiac gratis, a
    pozniej placi sie % od obrotu, wylaczyc mozna TYLKO dzwoniac na infolinie

    limit zwalniajacy z oplaty to 12kzl rocznie, ale jak ktos ma >9kzl to
    rozniez jest szansa, ze zwolnia zwlaszcza jak sie zagrozi rezygnacja z kk

    od Allekarty slicznie sie naliczaja punkty PayBack ;-)
    dla mnie to glowna karta jaką aktualnie posiadam

    --
    pozdrawiam
    RobertS