  • 1. Data: 2008-02-20 23:31:13
    Temat: Allekarta - billing address provided does not...
    Od: pw <ppp@ppp>

    Witam

    Próbowałem kupić leki w USA przez internet i zapłacić eKartą mBanku.
    Niestety, dostawałem informację, że:
    The billing address provided does not match billing address of the
    credit card holder.
    W mBanku dowiedziałem się, że:
    "Z tego co pamiętam mBank nie potwierdza adresów bilingowych dla
    transakcji eKARTĄ. Sklep powinien przeprowadzić transakcję jako
    MO/TO/IO, wtedy eKARTA przejdzie."

    Wysłałem pytanie o to do sklepu ale brak odpowiedzi.

    Czy, zakładając, że sklep nie przeprowadzi transakcji jako MO/TO/IO,
    mogę użyć z powodzeniem Allekarty BZWBK ?

    Czy może będzie tak samo jak z eKartą mBanku ?

    Dziękuję. Paweł

  • 2. Data: 2008-02-21 07:48:41
    Temat: Re: Allekarta - billing address provided does not...
    Od: "Camis" <c...@c...plUSUN_$TO$.INVAL>

    Zaden bank w Polsce (przynajmniej z tego co wiem) nie umozliwia AVS
    (Address Verification Service). Czyli lipa...

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: camis | Skype: kamil_darczynski | Icq: 63444620
    Msn: kamil.darczynski | Yahoo: kamil.darczynski | Aim: cmykus

  • 3. Data: 2008-02-21 15:19:52
    Od: pw <ppp@ppp>

    > Zaden bank w Polsce (przynajmniej z tego co wiem) nie umozliwia AVS
    > (Address Verification Service). Czyli lipa...

    Dziękuję za odpowiedź.
    A może jest jakiś inny sposób (bez angażowania innych osób) ?

  • 4. Data: 2008-02-21 21:04:13
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Camis" <c...@c...plUSUN_$TO$.INVAL> wrote in message
    pl...
    > Zaden bank w Polsce (przynajmniej z tego co wiem) nie umozliwia AVS
    > (Address Verification Service). Czyli lipa...

    A to dziwne, bo kupowalem w sklepach internetowych w USA, ktore sprawdzaly
    adres i placilem karta Inteligo.

  • 5. Data: 2008-02-21 21:10:55
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    On 21 Lut, 16:19, pw <ppp@ppp> wrote:

    > Dziękuję za odpowiedź.
    > A może jest jakiś inny sposób (bez angażowania innych osób) ?

    Może PayPal?