  • 1. Data: 2006-05-21 08:11:42
    Temat: AlleKarta
    Od: "Dźwiedziu" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    === [ cytat ] ===
    Koszt wydania karty - 0 zł.

    Tak - nie musisz nic płacić za wydanie karty pod warunkiem, że na karcie,
    łącznie w ciągu trzech miesięcy, zostanie odnotowany obrót na kwotę min. 500 zł.
    Jeśli obrót będzie mniejszy, wówczas zostanie pobrana opłata manipulacyjna za
    wydanie karty w wysokości 10 zł. Opłata zostanie doliczona do Twojego rachunku
    użytkownika w Allegro.
    === [ koniec ] ===

    1. Czy chodzi tylko o pierwsze 3 miesiące, czy też każde następne?
    2. Czy do obrotu dolicza się wypłaty z bankomatu?
    Np. jak wpłacę na konto 500zł i potem wybiore je z bankomatu za pomocą tej
    karty, to nie zapłacę tych 10 zł?

    --
    Dźwiedziu

  • 2. Data: 2006-05-21 08:27:50
    Temat: Re: AlleKarta
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

    "Dźwiedziu" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 2. Czy do obrotu dolicza się wypłaty z bankomatu?
    > Np. jak wpłacę na konto 500zł i potem wybiore je z bankomatu za pomocą tej

    napiszę co ja wiem ponieważ jestem posiadaczem takowej

    dokładnie wpłaciłem jak piszesz 500PLN na konto i wyciągałem poprzez
    bankomat i
    zapłaciłem w sklepach i żadnej opłaty w postaci 10PLN nie było
    chociaż ja napewno w sklepach wydałem przez te 3 miesiące więcej niż 500

    dotyczy pierwszych 3 miesięcy bo chodzi o opłatę za wydanie

    tak więc dla pewności płać za zakupy - to aż 3 miesiące

    to tyle co ja wiem
    mi karta chodzi bez problemu :-)

    pozdrawiam

    ---------------------
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-05-21 09:07:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Dźwiedziu napisał(a):

    > 1. Czy chodzi tylko o pierwsze 3 miesiące, czy też każde następne?

    Tylko o pierwsze trzy miesiące

    > 2. Czy do obrotu dolicza się wypłaty z bankomatu?

    Nie. Przelewy na konto i z konta

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-05-21 12:34:46
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > napiszę co ja wiem ponieważ jestem posiadaczem takowej

    Czy to oznacza, że oprócz tej opłaty nie ma zadnych ukrytych zasadzek i jako
    właściciel karty dłużej niż 3 miesiące możesz potwierdzić brak opłat za
    prowadzenie konta i karty?

  • 5. Data: 2006-05-21 12:50:06
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

    "yale" <b...@s...net.pl> wrote in message

    > Czy to oznacza, że oprócz tej opłaty nie ma zadnych ukrytych zasadzek i
    jako
    > właściciel karty dłużej niż 3 miesiące możesz potwierdzić brak opłat za
    > prowadzenie konta i karty?

    jak do tej pory - od października'05 - nic niemiłego mnie nie spotkało
    - płaciłem nią na allegro
    - płaciłem w sklepach, na stacjach benzynowych itp
    - płaciłem na zagranicznych portalach i sklepach przez internet

    prowadzenie konta jest darmowe, wypłaty w bankomacie bzwbk i płatności
    bezgotówkowe są bez prowizji
    natomiast wypłata w okienku bzwbk - nie pamiętam ale coś 5PLN
    Wypłata z innych bankomatów wynosi 5 zł.
    Przelewy zewnętrzne 0.50zł
    ale 5 przelewów na koncie w miesiącu jest darmowe kod do zatwierdzenia
    operacji przychodzi w smsie
    nie wiem jak z tokenem

    to tyle co mi się przypomniało :-)

    pozdrawiam

    -------------------------
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-05-21 12:55:18
    Od: "Dźwiedziu" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    > Nie. Przelewy na konto i z konta

    Czyli wystarczy, że przeleję na konto 250zł, a potem przeleję na inne konto te
    250zł?

    --
    Dźwiedziu

  • 7. Data: 2006-05-21 18:09:44
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    sumi napisał(a):
> [...]

    > - płaciłem na zagranicznych portalach i sklepach przez internet
    >
    > prowadzenie konta jest darmowe, wypłaty w bankomacie bzwbk i płatności

    a czytałeś to napisane małym drukiem:

    opłata za kartę [AlleKarta Visa]
    - za pierwsze dwa lata - [było wyjaśniane wyżej]
    - za *kolejne dwa lata* - 25 zł

    andy_nek

  • 8. Data: 2006-05-21 18:40:11
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Dźwiedziu napisał(a):

    > Czyli wystarczy, że przeleję na konto 250zł, a potem przeleję na inne konto te
    > 250zł?

    Myślę, że powinno wystarczyć, choć wątpię by to jakoś dramatycznie
    sprawdzali. A jak nie osiągniesz tego obrotu to jakiś problem by ściągnęli
    śmieszne 10 zeta z konta Allegro?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2006-05-21 18:46:46
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> wrote in message
    > a czytałeś to napisane małym drukiem:
    >
    > opłata za kartę [AlleKarta Visa]
    > - za pierwsze dwa lata - [było wyjaśniane wyżej]
    > - za *kolejne dwa lata* - 25 zł
    >
    > andy_nek

    ano czytałem :-)

    ale to dopiero po dwóch latach
    i mozna by powiedzieć że nawet tanio
    biorąc pod uwagę co mozna dzięki niej robić
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 10. Data: 2006-05-22 10:14:58
    Od: "Curiuos" <c...@m...pl>

    > Przelewy zewnętrzne 0.50zł
    > ale 5 przelewów na koncie w miesiącu jest darmowe kod do zatwierdzenia
    > operacji przychodzi w smsie
    > nie wiem jak z tokenem

    Czy to jest sprawdzona informacja?? Piec darmowych przelewow zewnetrznych w
    miesiacu? Super. Jakos tego nie doczytalem. :)

    Pozdrawiam.