  • 11. Data: 2006-05-22 10:18:39
    Temat: Re: AlleKarta
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Curiuos" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:e4s2v2$1fme$1@news2.ipartners.pl...

    > Czy to jest sprawdzona informacja?? Piec darmowych przelewow zewnetrznych
    > w miesiacu? Super. Jakos tego nie doczytalem. :)

    sprawdziłem i korzystam od jakiegoś czasu. Za pierwsze 5 SMS w danym
    miesiącu nie pobierają opłat, następne po 20 groszy

  • 12. Data: 2006-05-22 10:44:51
    Od: "Curiuos" <c...@m...pl>

    > sprawdziłem i korzystam od jakiegoś czasu. Za pierwsze 5 SMS w danym
    > miesiącu nie pobierają opłat, następne po 20 groszy

    Acha - czyli przelewy wszystkie kosztuja 0,5 PLN (nie ma darmowych).
    Darmowych jest tylko 5 SMSow z kodem potwierdzajacym transakcje?
    Czyli de facto od 6 przelewu w miesiacu kosztuje on 0,7 PLN?

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2006-05-22 14:17:47
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

> [...]
    > Darmowych jest tylko 5 SMSow z kodem potwierdzajacym transakcje?
    > Czyli de facto od 6 przelewu w miesiacu kosztuje on 0,7 PLN?

    Sprawdziłem 5 sms darmowe w miesiącu z kodem potwierdzajacym transakcję
    czyli 5 przelewów darmowych,
    za następne po 20gr

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 14. Data: 2006-05-22 17:28:01
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Mon, 22 May 2006 16:17:47 +0200, sumi napisał(a):

    > Sprawdziłem 5 sms darmowe w miesiącu z kodem potwierdzajacym transakcję
    > czyli 5 przelewów darmowych,

    Przelewów czy SMS-ów? Bo to delikatna różnica jest...

    --
    Jacek

  • 15. Data: 2006-05-22 20:12:52
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    no więc bo już się pokręciło :-)
    - wysłanie smsKodu na żądanie klienta - 20gr (wysłanie pierwszych 5-ciu w
    miesiącu bezpłatne)
    - realizacja zlecenia na rachunek w bzwbk - bez oplat
    - realizacja zlecenia na rachunek poza bzwbk poprzez elixir, do ZUS i
    organów podatkowych - 50gr

    to wszystko dotyczy przelewów poprzez BZWBK24 czyli internetem

    w okienku jest drożej :-)

    Mirek
    http://kredytbankowy.com