  • 1. Data: 2006-05-20 12:09:44
    Temat: Zakup uzywanego samochodu a nowotworzona DG - jak?
    Od: "MłodyB" <bajcior wytnijto @konto.pl>

    Witam!

    Zamierzam niebawem zalozyc DG, w ktorej MUSZE korzystac z samochodu.
    Oczywiscie nie mysle o nowym lecz uzywanym. W zwiazku z tym, ze srodki
    jakimi dysponuje w ponad 80-ciu % przeznaczyc musze na zakup niezbednego
    sprzetu do swiadczenia mych uslug (bez samochodu wlasnie) a w calosci mam
    okolo 27K - pytanie czy i w jaki sposob moge nabyc (kredyt, leasing, inne?)
    uzywany samochod? Jesli tak - bardzo prosze o porade lub wskazowki w tym
    temacie.

    Pozdrowka
    B.B.

  • 2. Data: 2006-05-20 17:12:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MłodyB <bajcior wytnijto @konto.pl> wrote:
> [...]
    > a w calosci mam okolo 27K - pytanie czy i w jaki sposob moge nabyc
    > (kredyt, leasing, inne?) uzywany samochod? Jesli tak - bardzo prosze

    Oj trudno bedzie :)
    Jesli bank - to z cala pewnoscia odpadaja takie typu Multi czy cos w tym
    stylu ;) Trzeba isc do marmura - moze sprobuj w BPHu.
    Jesli samochod nie bedzie jakis drogi - np ok. 60 tysiecy zlotych - pedz do
    EFLu na ten przyklad i mowe, ze co prawda mloda DG, ale masz duzy wklad
    wlasny. Wowczas nie powinno byc problemow. A najlepiej popytaj na pl.biznes

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-05-20 19:46:41
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    MłodyB napisał(a):
> [...]
    > uzywany samochod? Jesli tak - bardzo prosze o porade lub wskazowki w tym

    W BPH znajomy dostal kredyt na zakup dwoch 3-letnich Kangoo - musiala
    byc wycena rzeczoznawcy oraz doszlo ubezpieczenie.
    Wazne - samochody byly kupione w Polsce i mialy pelna dokumentacje.
    Nie wiem tylko jak to wyglada w okolicznosciach fuzji i sprzedazy reszty
    BPH. Ale zobacz tam.

    pzdr
    robbi

  • 4. Data: 2006-05-20 20:10:56
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > W BPH znajomy dostal kredyt na zakup dwoch 3-letnich Kangoo - musiala

    Do kredytu wymagane jest 6 miesięczny okres prowadzenia działalnosci
    gospodarczej.
    Ale leasing moze przejdzie.

    Darek

  • 5. Data: 2006-05-20 20:52:41
    Od: "MłodyB" <bajcior wytnijto @konto.pl>

    Użytkownik "Darek" <0...@n...poczta.onet> napisał w wiadomości

    > Do kredytu wymagane jest 6 miesięczny okres prowadzenia działalnosci
    > gospodarczej.
    > Ale leasing moze przejdzie.
    >

    > Darek

    A czy ktos na grupie juz przez to przeszedl z pozytywnym efektem?
    pozdrawiam B.B.