eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019 › Re: Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019
  • Data: 2019-02-01 08:51:19
    Temat: Re: Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, January 24, 2019 at 11:30:21 PM UTC+9, Tomaszek wrote:
    > .... 18.02.2019 - to data po której będzie można korzystać tylko z nowej
    > bankowości internetowej. Stary system wyłączają. Informacja pojawia się
    > po zalogowaniu na dotychczasowy system. Jakoś mnie nie ciśnie, żeby się
    > przesiadać, bo w starym mam wszystko czego potrzebuje.
    >
    > Dopracowali już nowy system? Korzystacie już? Jakieś opinie, uwagi?

    Koszmarnie to wygląda.

    W Firefoksie - jakby ktoś interfejs przepuścił przez maszynkę do mięsa (małe znaczki,
    w jakichś wybieraczkach typu "miesiąc wyciągu" - literki zbyt duże, nie mieszczą się
    i nie wiadomo, co jest wybrane).

    Wyciągu w formacie MT nie da się sciągnąć, wywala błąd - kuriozum - "Wyciąg PDF nie
    jest dostępny". Wyciąg PDF działa OK.

    Jakbym miał możliwość wyłączenia tą wersję beta, to bym wyłączył, ale niestety się
    nie da :(