eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019 › Re: Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019
  • Data: 2019-01-25 11:31:02
    Temat: Re: Alior wyłącza dotychczasową bankowość internetową 18.02.2019
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 22:40:59 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Aliora mam 3 min od domu,

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    A masz w tym oddziale kasę? Bo o to coraz trudniej.
    I nie masz oddziału innego banku w pobliżu?
    Ja mam w odległości 3 min. dwa santandery (jeden to d. db), ing i plus.
    W odległości 5 min. "galeriankowe" (więc czynne do 21, ale za to z kolejkami) milka,
    getout i citka, oraz bgż (już nie w "galerii")
    W odległości 10 min. pko, pekao (to jest, k*, dopiero marmur, nic tam nie załatwiłem,
    za to widziałem gościa załatwiającego sprawy z hipo literalnie na kolanach - a
    załatwić udało mi się w sub-marmurze, czyli w oddziale w lokalu usługowym w bloku na
    Ursynowie), mBąk, alior bez kasy, idea, nest i jeszcze raifi.
    Trzy przystanki autobusem ca i alior z kasą (był też jeden bliżej, ale teraz jest tam
    już żabka).

    Pocztowy to jest anegdota.
    Eurobank miałem na parterze w bloku, ale się niedawno wyniósł - zresztą i tak milek
    go zjada. boś był koło plusa, ale też się wyniósł. No i jeszcze tylko santander
    consumer nie ma, ale oni są tylko w mniejszych miastach.
    Koło pko mam nawet jakąś spółdzielnię.

    A w milku polecam założyć choćby przez kuriera - 200zł za założenie konta + 360zł
    moneybacku (przez pół roku: 5% od blika, do 30zł/mc i 2% od debetówki, do 30zł/mc) po
    tym, jak klikniesz w ST na zamknięcie konta i zadzwoni dział retencji.
    Plus na rok darmowe ubezpieczenie - korzystałem z lekarza i hydraulika.
    Kurier debetówkę przywozi razem z umową.

    > a db dawno temu mial problem z zmiana hasla.
    > Db wymuszal zmiane co miesiac i dalo sie to zrobic TYLKO w IE, o chrome
    > wtedy jeszcze nawet wroble nie cwierkaly.

    To musiało być bardzo dawno temu. db miałem od 2011, rzeczywiście co jakiś czas - ale
    raczej było to co pół roku - wymuszał zmianę hasła, ale na szczęście zaraz można było
    ustawić z powrotem poprzednie.
    A problemy z dodawaniem/edycją/kasowaniem szablonów firefox miał w tym ich "nowym"
    systemie - tak mnie tym wkurzali, że aż się ucieszyłem z przejęcia przez santander.