  • 1. Data: 2010-12-12 21:31:25
    Temat: Alior i drobne zamiany na www
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie zauważyłem ale może jest to już od jakiegoś czasu, że zmieniło
    się pole "Opis przelewu" kiedyś były to 4 linie a teraz jest tak jak np w
    mBanku czyli jedno duże pole. Jakoś teraz z piątku na sobotę była przerwa
    techniczna. Coś jeszcze ktoś wypatrzył?

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-12-12 22:14:48
    Temat: Re: Alior i drobne zamiany na www
    Od: Michal <m...@n...org>

    W dniu 12.12.2010 22:31, xbartx pisze:

> [...]
    > mBanku czyli jedno duże pole. Jakoś teraz z piątku na sobotę była przerwa

    Powiadomienia odnośnie funduszy inwestycyjnych.

    Michał

  • 3. Data: 2010-12-12 23:45:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    > mBanku czyli jedno duże pole. Jakoś teraz z piątku na sobotę była przerwa

    Jezeli do konta sa pelnomocnicy to wczesniej zlecane przelewy przez nich nie
    byly widoczne; obecnie przelewy wpisane u jednej osoby sa widoczne u
    drugiej; mala zmiana a cieszy; wczesniej widziane byly tylko zlecenia stale
    a przelewy nie.

    Brakuje importu szablonow platnosci miedzy uzytkownikami oraz awizowania
    gotowki przez www, ale chyba za duzo oczekuje.

  • 4. Data: 2010-12-13 06:59:35
    Od: " A." <a...@g...pl>

    E... zmiany wcale nie takie drobne.

    Wreszcie widzę założone lokaty - do tej pory miałem tylko informację o
    błędzie. Można już zatem zakładać i podglądać więcej niż 150 lokat.

    pzdr
    A.

  • 5. Data: 2010-12-13 07:49:36
    Od: Michal <m...@n...org>

    W dniu 13.12.2010 07:59, A. pisze:
    > E... zmiany wcale nie takie drobne.
    >
    > Wreszcie widzę założone lokaty - do tej pory miałem tylko informację o
    > błędzie. Można już zatem zakładać i podglądać więcej niż 150 lokat.

    No, to jest już konkret :) Widać, że poprawiają bugi.

    Michał

  • 6. Data: 2010-12-13 08:41:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dlatego napisałem drobne, bo nic nie odtrąbiono oficjalnie na www.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-12-13 19:04:20
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >E... zmiany wcale nie takie drobne.

    >Wreszcie widzę założone lokaty - do tej pory miałem tylko informację o
    >błędzie. Można już zatem zakładać i podglądać więcej niż 150 lokat

    I jeszcze jeden mały bug mniej. Miesiące temu pisałem do nich i na grupę, że
    jak mamy lokaty na taką samą kwotę i z tego samego dnia, można modyfikować
    tylko pierwszą.

    Teraz można już modyfikować każdą z takich siostrzanych lokat!

  • 8. Data: 2010-12-13 19:40:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-12-13 20:04, mx pisze:

    > Teraz można już modyfikować każdą z takich siostrzanych lokat!

    Ale domyślne dzienne limity transakcji dla nowych kart debetowych (we
    wnioskach) nadal mają zamienione miejscami, w stosunku do oficjalnie
    obowiązujących (jest: 25000 dla gotówki, 15000 dla zakupów, powinno być
    odwrotnie).

  • 9. Data: 2010-12-14 18:11:27
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    wnioskach) nadal mają zamienione miejscami, w stosunku do oficjalnie
    obowiązujących (jest: 25000 dla gotówki, 15000 dla zakupów, powinno być

    Pewnie te wszystkie korzystne zmiany wycofają (no chyba, że zamienią
    miejscami te nieszczęsne limity kd)

    Cytat:
    "Komunikat

    Uprzejmie informujemy, że dnia 14.12.2010 (wtorek) w godzinach od 22:00 do
    23:00 System Bankowości Internetowej będzie niedostępny ze względu na
    planowane prace serwisowe. Przepraszamy za niedogodności z tym związane"

  • 10. Data: 2010-12-17 15:19:17
    Od: " A." <a...@g...pl>

    A. <a...@g...pl> napisał(a):

    > E... zmiany wcale nie takie drobne.
    >
    > Wreszcie widzę założone lokaty - do tej pory miałem tylko informację o
    > błędzie. Można już zatem zakładać i podglądać więcej niż 150 lokat.

    Częściowo odszczekuję co napisałem - lokaty faktycznie przez internet widac,
    ale tylko 149. Nie wiadomo też, które 149 (na pewno nie są to pierwsze 149 /
    ostatnie 149 lokaty - raczej losowy podzbiór założonych lokat).

    pozdrawiam
    Adam