    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior i drobne zamiany na www
    Date: Mon, 13 Dec 2010 00:45:40 +0100

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:ie3evd$m4m$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Właśnie zauważyłem ale może jest to już od jakiegoś czasu, że zmieniło
    > się pole "Opis przelewu" kiedyś były to 4 linie a teraz jest tak jak np w
    > mBanku czyli jedno duże pole. Jakoś teraz z piątku na sobotę była przerwa
    > techniczna. Coś jeszcze ktoś wypatrzył?

    Jezeli do konta sa pelnomocnicy to wczesniej zlecane przelewy przez nich nie
    byly widoczne; obecnie przelewy wpisane u jednej osoby sa widoczne u
    drugiej; mala zmiana a cieszy; wczesniej widziane byly tylko zlecenia stale
    a przelewy nie.

    Brakuje importu szablonow platnosci miedzy uzytkownikami oraz awizowania
    gotowki przez www, ale chyba za duzo oczekuje.