  • 1. Data: 2010-12-13 08:46:43
    Temat: Getinonline - robi bokami?
    Od: luc <b...@g...net>

    Właśnie otrzymałem mailem (sic!) potwierdzenie założenia lokaty z
    2010-10-25... Dobrze, że wyrobili się przed datą zakończenia, bo to
    już za niecałe dwa tygodnie ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2010-12-13 08:50:55
    Temat: Re: Getinonline - robi bokami?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    luc <b...@g...net> writes:

    > Właśnie otrzymałem mailem (sic!) potwierdzenie założenia lokaty z
    > 2010-10-25... Dobrze, że wyrobili się przed datą zakończenia, bo to
    > już za niecałe dwa tygodnie ;-)

    Ja też. Wcześniej dostałem przypomnienie o zakończeniu niż
    potwierdzenie. A kto jest Twoim doradcą? Bo u mnie "admin admin" :)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2010-12-13 09:04:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 09:50:55 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja też. Wcześniej dostałem przypomnienie o zakończeniu niż
    > potwierdzenie. A kto jest Twoim doradcą? Bo u mnie "admin admin" :)

    Ale dostaliście poprawnego PDFa? Bo ja tak jak napisałem w poście niżej -
    dostałem maila pół na pół czyli getinowo-ołpenowego he he to dopiero
    będzie chyba dzisiaj niezła kołomyja.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-12-13 09:12:21
    Od: luc <b...@g...net>

    On 13 Gru, 10:04, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ale dostaliście poprawnego PDFa? Bo ja tak jak napisałem w poście niżej -
    > dostałem maila pół na pół czyli getinowo-ołpenowego he he to dopiero
    > będzie chyba dzisiaj niezła kołomyja.

    Heh, po Twoim poście zerknąłem w dokument. Nieźle... spodziewałem się
    kojącej zieleni, a tam OF wyziera...

  • 5. Data: 2010-12-13 09:56:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 01:12:21 -0800, luc napisał(a):

    > Heh, po Twoim poście zerknąłem w dokument. Nieźle... spodziewałem się
    > kojącej zieleni, a tam OF wyziera...

    Ktoś próbował zadzwonić na partyline i się czegoś dowiedzieć? W sumie to
    się nie dziwię, bo cholera wie gdzie dzwonić, może do Noble? he he

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-12-13 10:19:32
    Od: luc <b...@g...net>

    On 13 Gru, 10:56, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ktoś próbował zadzwonić na partyline i się czegoś dowiedzieć? W sumie to
    > się nie dziwię, bo cholera wie gdzie dzwonić, może do Noble? he he

    Na infolinii getin online wiedzą o problemie i przepraszają, mówiąc,
    że "już się taka sytuacja więcej nie powtórzy". Taaa, do następnego
    razu ;-)

  • 7. Data: 2010-12-13 10:55:34
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    U mnie też to samo :)

    Widać adminowi się dzisiaj przypomniało o potwierdzeniach do tych lokat na
    start i puścił hurtem do wszystkich ale podpiął niewłaściwy wzór i to cały
    problem.
    Widać oba serwery stoją blisko siebie i adminowi się pomyliły :)
    Może był zaspany.

    Damian

  • 8. Data: 2010-12-13 11:22:30
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On 13 Gru, 11:55, "Damian Niusy" <a...@w...pl> wrote:
    > U mnie te to samo :)
    >
    > Wida adminowi si dzisiaj przypomnia o o potwierdzeniach do tych lokat na
    > start i pu ci hurtem do wszystkich ale podpi niew a ciwy wz r i to ca y
    > problem.
    > Wida oba serwery stoj blisko siebie i adminowi si pomyli y :)
    > Mo e by zaspany.
    >
    > Damian

    Czyżby xbartx był tym adminem? W końcu zaspał dziś, spóźnił się do
    pracy i jeszcze coś tam pomylił. A potem dla niepoznaki napisał posta
    na grupę, że niby on też dostał to pomylone.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 9. Data: 2010-12-13 12:32:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 03:22:30 -0800, MrMrooz napisał(a):

    > Czyżby xbartx był tym adminem? W końcu zaspał dziś, spóźnił się do pracy
    > i jeszcze coś tam pomylił. A potem dla niepoznaki napisał posta na
    > grupę, że niby on też dostał to pomylone.

    Fakt, że jestem adminem, ale niestety nie w tej serwerowni, więc to na
    pewno nie moja sprawka.

    --
    xbartx