  • Data: 2017-10-31 14:37:10
    Temat: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 31 października 2017 02:32:02 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Pierwsze słyszę o jakimś lion's. To chyba jakis nowy Bank.
    Nie taki nowy, pojawił się w 2013 - i nie jest to osobny bank, tylko oddział idei (LC
    ma jakiś taki styl, tak samo w getoucie jest niby noble bank, czyli dawny wschodni
    bank cukrownictwa) - tak, jak pisałem, to jest ich taki wannabe private banking, taki
    dla ubogich, bo do założenia bezpłatnego konta rentier wystarczy założyć lokatę na
    10k, zaś konto prime można mieć bezpłatne przy wpływie 2k miesięcznie - niektóre
    banki więcej żądają dla bezpłatności "zwykłych" kont, a już na pewno tzw. kont
    "premium" (tak jakby one cokolwiek dawały).

    > Nest to jest Bankiem europejskim i gdzieś tam można płacić kartą bez żadnych oplat.
    Osobiście nie praktykowałam.
    Ehm, a co to za nowość "bank europejski"? To miało być coś sensownego czy tylko jakiś
    bełkot z reklam powtarzasz? I gdzie tam można płacić kartą bez opłat? To tylko
    walutową w walucie rachunku, do której karta jest wydana, tak samo jak w kantorze
    aliora czy nawet w mBąku. Przy jakiejkolwiek różnicy walut również zdzierają - no,
    może nest akurat 3%, a nie 6% jak coponiektórzy, albo nawet 7,5% jak lider niechlubny
    alior.