  • 31. Data: 2012-06-16 10:05:55
    Temat: Re: Alior Sync - co nie działa?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.06.2012 10:04, neoniusz pisze:

    > A gdzie to importowanie jest, bo za zadne skarby nie moge znalezc...

    Juz mam.

  • 32. Data: 2012-06-16 12:56:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.06.2012 13:45, mohonk pisze:
    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    > naprawią :)

    Robię przelew błyskawiczny, fajna rzecz, szybko dochodzi przez BC. Ale w
    potwierdzeniu nadania (i w historii operacji) nie ma danych adresowych
    osoby, do której przelew wysłałem, chociaż je wpisywałem. Kiedy loguję
    się do banku, do którego wysłałem to te dane się pojawiają.

    Podczas robienia tego przelewu wybieram jego kategorie (np. paliwo). Po
    wykonaniu przelewu kategoria nie jest widoczna i trzeba ją znów ustawiać
    ręcznie z poziomu menedżera finansów. Kiedy ją ustawię ręcznie to już
    zostaje.

  • 33. Data: 2012-06-16 13:00:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.06.2012 13:45, mohonk pisze:
    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    > naprawią :)

    No i jeszcze nie działa mi aplikacja mobilna na iOS.
    Już pisałem wcześniej w innym wątku:

    "Na dole jest tylko belka z 4 opcjami (strona glowna, wyszukiwarka,
    wsparcie, zaloguj sie). Z tego wszystkiego dziala tylko wyszukiwarka.
    Klikanie wszystkiego innego powoduje tylko bialy ekran. Da sie jeszcze
    wejsc w ustawienia, ale nie da sie wyjsc, bo nie ma zadnego przycisku na
    ekranie".

  • 34. Data: 2012-06-16 18:24:20
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "pwz" napisał:
    > Czat z obsługą - nieobsługiwany Chrome.

    Pewnie już poprawili. Dzisiaj po godzinie 8:00 mi działał.
    Chrome 19.0.1084.56.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 35. Data: 2012-06-16 19:46:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Jun 2012 19:45:03 +0200, pwz <p...@o...pl> wrote:
    > Podczas próby czatu z obsługą: "Twoje łącze internetowe nie spełnia
    > minimalnych wymagań: 2 Mb/s pobieranie oraz 512 Kb/s wysyłanie" -

    To jest żałosne, może jeszcze dedykowany komputer potrzeba?

    --
    Marek

  • 36. Data: 2012-06-16 20:52:43
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-16 12:56, neoniusz pisze:

> [...]
    > wykonaniu przelewu kategoria nie jest widoczna i trzeba ją znów ustawiać
    > ręcznie z poziomu menedżera finansów. Kiedy ją ustawię ręcznie to już

    pytałem się na czacie o manager finansowy, bo u mnie przy importowaniu
    historii operacji z banku matki, tj. Aliora, nie ściągnęła się historia
    KK. W odpowiedzi usłyszałem, że należy się uzbroić w cierpliwość,
    ponieważ są w trakcie finalizowania wdrażania i na chwilę obecną nie
    wszystko działa. Kiedy bank zacznie na 100% działać sprawnie Pani na
    czacie nie umiała odpowiedzieć.

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 37. Data: 2012-06-17 12:55:38
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-06-15 13:45, mohonk wrote:
    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    > naprawią :)

    Przelewy natychmiastowe rowniez nie działaja, przynamniej w moim
    przypadku Sync->Mbank zlecony wczoraj i nadal nic.

  • 38. Data: 2012-06-17 21:53:04
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    U mnie nie działa logowanie - w ogóle nie mogę się zalogować.
    Infolinia naprawia tą sprawę od piątku... przybliżony czas usunięcia
    awarii podają na poniedziałek. Czyli mam konto, na które jeszcze ani
    razu się nie zalogowałem... co za bank...

  • 39. Data: 2012-06-18 09:50:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 19:45:03 +0200, pwz napisał(a):

    > bo mam łącze upl. 20Mb/s // down. 2Mb/s (przed chwilą jeszcze

    Chyba raczej odwrotnie down 20 / up 2 no ale i tak spełniasz z nawiązką.

    --
    xbartx

  • 40. Data: 2012-06-18 09:54:55
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 15 czerwca 2012 13:45:24 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:

    > Ogólnie, bardzo nie podoba mi się również wizualnie.
    Brzydki.
    Zdecydowania bardziej wolę klasycznego Aliora.
    Można podpiąc konto z SynC do Aliora Ojca? ;)
    Może kiedys zrobia taka mozliwosc:P

    ale znalazlem super opcje, moze to nie nowosc ale dla mnie rewelacja.
    Zmiana loginu na dowolny, mozna jakis swoj nick podac i zapomniec o tych
    cyferkach...;)