  • 1. Data: 2012-06-15 13:45:24
    Temat: Alior Sync - co nie działa?
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    naprawią :)

    1) Nie działa synchronizacja z innymi bankami, nie można dodać innych banków
    w Menedżerze Finansów

    2) Nie można zobaczyć "szczegółów" Konta Oszczędnościowego, pojawia się
    tylko opcja "Modyfikuj", klikając w ten wyraz zaczyna się on kopiować, nie
    można więc sprawdzić np. jak jest oprocentowane konto

    3) Zacząłem sobie konfigurować szablony płatności, przy ustawianiu trzeciego
    przestały dochodzić sms-y, próbowałem kilkukrotnie, po 15 minutach przyszła
    do mnie cała kupa sms-ów :)

    4) Przeładowana strona banku "muli", trzeba mieć chyba bardzo szybki
    komputer żeby dobrze działała

    To wrażenie z pierwszej godziny zabawy z Sync'em.

    Ogólnie, bardzo nie podoba mi się również wizualnie.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-06-15 13:55:45
    Temat: Re: Alior Sync - co nie działa?
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W niektórych miejscach pojawiają się słowa w języku angielskim, wykonawca
    systemu nie zdążył chyba wszystkiego na czas przetłumaczyć - angielskie
    nazwy znalazłem przy liście szablonów płatności (Show 10 items per page
    itd.)

    mohonk

  • 3. Data: 2012-06-15 13:57:47
    Od: "Adam" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mohonk <m...@g...pl> napisał(a):

    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora.

    Raczej "co działa", będzie mniej pisania. To bank wirtualny więc i funkcje ma
    wirtualne.

    - Gdzie ustawić własności powiadomień sms?
    - Yyyy, kiedyś będą

    i Tak z pozostałymi cudami.

  • 4. Data: 2012-06-15 14:00:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Adam napisał(a) :

> [...]
    > wirtualne.
    >
    > - Gdzie ustawić własności powiadomień sms?

    Myślę, że zapłata dla betatesterów jest uczciwa ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2012-06-15 14:05:34
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przy wykonywaniu przelewu na końcu jest opcja oznaczenia "kategorii
    wydatku" - jak się domyślam będzie to kiedyś współgrać z Menedżerem
    Finansów. Jak narazie kategorie nazywają się np. tak:

    Resource not found: [pegasus.pfm.dictionary:CategoryCode.1] to chyba wydatek
    związany z samochodem bo jest narysowane obok autko. Jak się to kliknie,
    wszystkie kategorie zmieniają się na samochodowe :))

    Nie rozpoznaje wszystkich banków po numerach rachunków - na razie nie
    rozpoznał BPH (d. GE Money) i Neobanku. Na szczęście pomimo tego puszcza
    przelewy na te konta.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 6. Data: 2012-06-15 14:09:35
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-15 13:45, mohonk pisze:

    > 3) Zacząłem sobie konfigurować szablony płatności, przy ustawianiu trzeciego
    > przestały dochodzić sms-y, próbowałem kilkukrotnie, po 15 minutach przyszła
    > do mnie cała kupa sms-ów :)

    na konferencji była mowa o możliwości przeniesienia szablonów płatności
    z innego banku, z tego co widzę, ta opcja chyba jeszcze nie działa, albo
    ja nie umiałem jej znaleźć

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2012-06-15 14:24:05
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 6/15/2012 1:57 PM, Adam pisze:

> [...]
    > wirtualne.
    >
    > - Gdzie ustawić własności powiadomień sms?

    Trochę słabo takiego niedorobionego gniota wypuszczać, przecież nie pali
    im się grunt pod nogami... Mbank w powijakach, ZUNO chyba już umarło
    zanim się narodziło. Tyle że bank rozumuje tak - każdy miesiąc projektu
    kosztuje mnie 1/5/10 milionów, to wejdźmy już i zacznijmy zarabiać, a
    resztę się zrobi w trakcie :)

  • 8. Data: 2012-06-15 14:26:40
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 15 czerwca 2012 14:00:43 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Myślę, że zapłata dla betatesterów jest uczciwa ;-)
    tylko 100zl? malo ;)

  • 9. Data: 2012-06-15 14:37:42
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie rozpoznaje wszystkich banków po numerach rachunków - na razie nie
    > rozpoznał BPH (d. GE Money) i Neobanku. Na szczęście pomimo tego puszcza
    > przelewy na te konta.

    No dobra, to był chwyt poniżej pasa - prawie nikt nie zna Neobanku :)

  • 10. Data: 2012-06-15 15:05:31
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 15 czerwca 2012 13:45:24 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:

    > 1) Nie działa synchronizacja z innymi bankami, nie można dodać innych banków
    > w Menedżerze Finansów
    Dziala...nawet zaryzykowalem i dodalem...tylko trudno to znalezc w opcjach bylo.