  • 41. Data: 2012-06-18 10:00:44
    Temat: Re: Alior Sync - co nie działa?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 09:54:55 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

    > Brzydki.
    moze tego bledu jeszcze nikt nie opisal:
    pobiera konta w GBP jako PLN, nie przelicza kwoty (w kazdym razie z Aliora)

  • 42. Data: 2012-06-18 12:41:17
    Od: luc <b...@g...net>

    Kolejny bug - chciałem sobie zmienić email na taki z aliasem, który
    zawiera znak +. Oczywiście nie przechodzi, Sync raczy mnie
    komunikatem: Nieporpawny adres email.
    No nic, wchodzę do wiadomości, wybieram Skargę - wszystko ładnie, ale
    taka wiadomość nie może mieć więcej niż 500 znaków (Eneuel, będziesz
    musiał swoje elaboraty kompresować ;-) a jak wyciąłem część treści, to
    i tak nie da się wysłać...

    pzdrwm
    luc

  • 43. Data: 2012-06-18 15:46:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Nie to że nie działa ale maile i powiadomienia mailowe przychodzą z tego
    samego adresu co w Aliorze czyli jak ktoś sobie pocztę sortuje filtrami
    to trochę lipa, bo po adresie "From" tego nie zrobi.

    --
    xbartx

  • 44. Data: 2012-06-18 16:35:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mohonk" jrf78j$aju$...@i...gazeta.pl

    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    > naprawią :)

    Próbowałem założyć dwa konta -- zero powodzenia.
    Dane na pewno dobre, o ile odrzucimy spacje itp.
    drobiazgi jako nieistotne.

    Zostaje kurier?

    [już wiem, skąd bierze się kuriozalność]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2012-06-18 20:16:27
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2012-06-15 13:45, mohonk pisze:

    > 4) Przeładowana strona banku "muli", trzeba mieć chyba bardzo szybki
    > komputer żeby dobrze działała
    Wymagana wtyczka java - to wszystko tlumaczy.

  • 46. Data: 2012-06-18 20:30:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mohonk napisał(a) :
    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    > naprawią :)

    Nie działa wklejanie w rubryce "Tytuł płatności" przy edycji szablonu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]