  • 21. Data: 2012-06-15 19:49:27
    Temat: Re: Alior Sync - co nie działa?
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2012-06-15 19:39, TrzyLinie pisze:

    > Chyba powinieneś je dostać SMSem w momencie próby logowania.

    Ale to pierwsze hasło SMS-owe dochodzi (tyle że obok nie mojego obrazka
    :-o). Wpisuję je, obok mojego identyfikatora (z przelewu), po czym mam
    ekran: Aktualne hasło - Nowe hasło - Nowe hasło powtórzone. No i skąd
    niby mam wziąć to "aktualne hasło", jak go nie definiowałem ani nie
    dostałem?
    pwz

  • 22. Data: 2012-06-15 19:56:49
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pwz <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > ekran: Aktualne hasło - Nowe hasło - Nowe hasło powtórzone. No i skąd
    > niby mam wziąć to "aktualne hasło", jak go nie definiowałem ani nie

    Wpisz jako "aktualne hasło" coś, co nazywa się "hasło startowe" w pierwszym
    SMSie.

    Obrazki też mam pomieszane :-/ Dodatkowo zauważyłem, że zapisanie
    potwierdzenia wykonania przelewu powoduje zapisanie pliku o nazwie
    "Confirmation_5" bez rozszerzenia pdf, mimo, że to PDF... Zarówno
    w Firefoksie, jak i IE.

  • 23. Data: 2012-06-15 19:57:25
    Od: "Adam" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pwz <p...@o...pl> napisał(a):

    > Ale to pierwsze hasło SMS-owe dochodzi
    > [...]
    > skąd niby mam wziąć to "aktualne hasło", jak go nie definiowałem ani nie
    > dostałem?

    Ogarnij się nieco.

  • 24. Data: 2012-06-15 20:00:45
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-15 19:49, pwz pisze:

> [...]
    > ekran: Aktualne hasło - Nowe hasło - Nowe hasło powtórzone. No i skąd
    > niby mam wziąć to "aktualne hasło", jak go nie definiowałem ani nie

    Dostałeś przecież pierwsze hasło, które do momentu zmiany jest hasłem
    aktualnym... to chyba oczywiste i logiczne...

    Po zmianie aktualnego (pierwszego z smsa) na swoje (nowe) to przesłane
    nie będzie już aktualne, będzie statre... a aktualnym będzie TWOJE
    wymyślone hasło....

  • 25. Data: 2012-06-15 22:45:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mohonk napisał(a) :
    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    > naprawią :)

    1.
    Doładowanie telefonu.
    Wybierz operatora. A tam Carrier Title :-)

    2.
    Dosyć dziwny system zapisywania odbiorcy stałego. Dlaczego kwota i
    nazwa własna jest w innym "ekranie"?
    I dlaczego nie mogę wykonać przelewu z zakładki Szablony?

    3.
    W ogóle za dużo tych zakładek, gdzie trzeba klikać "Dalej" by
    przejść do następnego pola edycji. Jakby nie można było tego zrobić
    w jednym oknie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 26. Data: 2012-06-15 22:49:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    I dlaczego pyta się czy na pewno chcę wylogować się? To jakieś curiosum.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 27. Data: 2012-06-15 23:12:45
    Od: gral <n...@e...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):
    > I dlaczego pyta się czy na pewno chcę wylogować się? To jakieś curiosum.

    to taka nowa moda. Rajfajzen, Optima. Ble. Albo sie pyta, albo po
    wylogowaniu wyskakuje okienko, że się wylogowałeś. Noż k... mać :)

  • 28. Data: 2012-06-15 23:37:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    gral napisał(a) :

    > to taka nowa moda. Rajfajzen, Optima. Ble. Albo sie pyta, albo po
    > wylogowaniu wyskakuje okienko, że się wylogowałeś. Noż k... mać :)

    Używam w pracy takiego programu, co pyta się czy na pewno chcę się
    wylogować, a po wylogowaniu informuje, że się wylogowałem, co muszę
    potwierdzić przyciskiem "OK". Ubiłbym drania... :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 29. Data: 2012-06-16 07:39:40
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2012-06-15 20:00, osa pisze:
    > Dostałeś przecież pierwsze hasło, które do momentu zmiany jest hasłem
    > aktualnym... to chyba oczywiste i logiczne...
    (...)

    Faktycznie, muszę się ogarnąć 8-)
    Dziękuję.
    pwz

  • 30. Data: 2012-06-16 10:04:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.06.2012 15:35, lolekanabolek pisze:

    > dokładnie, powiedziałbym nawet, że to jest Kontomierz

    A gdzie to importowanie jest, bo za zadne skarby nie moge znalezc...