  • 1. Data: 2013-01-29 23:13:32
    Temat: Alior Sync a PGNiG
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Czy ktos placil juz fakture za gaz z PGNiG przez platnosc on-line w
    eboku PGNiG karta Synca i sprawdzal czy kod MCC zalapie sie na zwrot 5%?

    5% od rachunkow zimowych za gaz brzmi kuszaco ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2013-01-30 06:57:16
    Temat: Re: Alior Sync a PGNiG
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 23:13:32 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
    > Czy ktos placil juz fakture za gaz z PGNiG przez platnosc on-line w
    > eboku PGNiG karta Synca i sprawdzal czy kod MCC zalapie sie na zwrot 5%?

    Łapie się.

  • 3. Data: 2013-01-30 10:13:40
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > PGNiG karta Synca i sprawdzal czy kod MCC zalapie sie na zwrot 5%?
    >
    > 5% od rachunkow zimowych za gaz brzmi kuszaco ;)

    Wrzuc przez Billa - wpadnie jeszcze dyszka ;)

  • 4. Data: 2013-01-31 00:49:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Marcin wrote:
    > Witam
    >
    > Czy ktos placil juz fakture za gaz z PGNiG przez platnosc on-line w
    > eboku PGNiG karta Synca i sprawdzal czy kod MCC zalapie sie na zwrot
    > 5%?

    ja w innej kwestii

    Placilem ubezpieczenie i w sumie zrobilem to na infolinii zakladu ubezpieczen,
    prosili o numer karty, date i CVC. Transakcja pod wpisem

    Transakcja kartą debetową;obciążenie 6300 POL WARSZAWA LINK4 CALL CENTER

    Troche dalem dup... bo sie da oplacic tez online w 100%. Ale tu chcieli CVC -
    moze sami wpisali w jakims systemie online? Macie doswiadczenia? Dosc spory 5%
    wyjdzie o ile zalicza :)

  • 5. Data: 2013-01-31 09:41:27
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Jan 31, 12:49 am, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

> [...]
    > moze sami wpisali w jakims systemie online? Macie doswiadczenia? Dosc spory 5%

    W Avivie ten sam typ transakcji przechodzi i zwrot jest. MCC to samo:

    Tytuł płatności:
    Transakcja kartą debetową;obciążenie 6300 POL WARSZAWA AVIVA IVR 2

    mucher

  • 6. Data: 2013-01-31 11:23:48
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 31 Jan 2013 00:49:25 +0100, Papkin <s...@s...net> wrote:

> [...]
    >
    > Troche dalem dup... bo sie da oplacic tez online w 100%. Ale tu chcieli
    > CVC - moze sami wpisali w jakims systemie online? Macie doswiadczenia?

    Zależy czy obciążą jako transakcję MO/TO czy jako transakcję przez
    internet. Podanie kodu CVC sugeruje to drugie, ale pewności nie ma.

    Matt

  • 7. Data: 2013-01-31 12:46:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2013-01-31 00:49, Papkin wrote:
> [...]
    >
    > Troche dalem dup... bo sie da oplacic tez online w 100%. Ale tu chcieli
    > CVC - moze sami wpisali w jakims systemie online? Macie doswiadczenia?

    Tak samo place za UPC, dzwoni sie do nich i podaje numer karty wraz z
    CVC. Obciazenie wyglada podobnie tylko ma inny MCC i zwrot jest.

  • 8. Data: 2013-01-31 13:10:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mucher napisał(a) :

    > W Avivie ten sam typ transakcji przechodzi i zwrot jest. MCC to samo:

    Oooo, a jak to robisz? Na stronie www nie znalazłem, dzwoniłem na
    dezinformację i pani mówiła, że nie można płacić przez neta. Gdzieś
    w początkach/połowie grudnia.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2013-01-31 13:24:34
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Jan 31, 1:10 pm, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:
    > mucher napisa (a) :

    > Oooo, a jak to robisz? Na stronie www nie znalaz em, dzwoni em na
    > dezinformacj i pani m wi a, e nie mo na p aci przez neta. Gdzie
    > w pocz tkach/po owie grudnia.

    Nowa polisa czy przedłużenie? Przy przedłużeniu telefonicznie, przy
    nowej polisie dało się zapłacić przez net-a. Akurat w grudniu
    ubezpieczałem 1 auto, w styczniu drugie i za każdym razem płaciłem
    kartą - może trafiłeś na jakąś niekumatą.

    mucher

  • 10. Data: 2013-01-31 13:55:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mucher napisał(a) :

> [...]
    > ubezpieczałem 1 auto, w styczniu drugie i za każdym razem płaciłem
    > kartą - może trafiłeś na jakąś niekumatą.

    Przedłużenie. Ale osobowe, nie samochodowe.
    Czyli to Twoje to Aviva Direct.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]