  • 1. Data: 2009-05-21 08:26:16
    Temat: Alior Speed - długo się czeka?
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Witam!

    Czy długo się czeka na realizację płatności karta -> rachunek Alior w
    usłudze Speed? :)

    Niby ma to szybko działać, a dalej widzę transakcję w stanie "przyjęta
    do realizacji" od dłuższego czasu...

    Pozd,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-05-21 08:57:03
    Temat: Re: Alior Speed - długo się czeka?
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał(a):
    > Czy długo się czeka na realizację płatności karta -> rachunek Alior w
    > usłudze Speed? :)

    2-4 dni robocze.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2009-05-21 09:30:00
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Sinus pisze:

    > 2-4 dni robocze.

    Ło matko! To jest to "kilka minut"? ;-) No to fajnie w takim razie sobie
    zrobiłem....

    Pozdr,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-05-21 09:42:07
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 21, 11:30 am, Tomek Głowacki
    <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> wrote:

    > Ło matko! To jest to "kilka minut"? ;-) No to fajnie w takim razie sobie
    > zrobiłem....
    >
    > Pozdr,
    > Tomek

    A kto twierdzil, ze jest to "kilka minut"? W regulaminie nic o
    minutach nie ma.

  • 5. Data: 2009-05-21 10:05:35
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    BK pisze:

    > A kto twierdzil, ze jest to "kilka minut"? W regulaminie nic o
    > minutach nie ma.

    Dobra, odszczekuję - faktycznie. "Polecenia wpłat można dokonać w kilka
    minut"... :) i się dałem nabrać.

    Dzięki za wypunktowanie,
    pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-05-21 14:18:53
    Od: Krzysiek Drozd <d...@g...com>

    On 21 Maj, 09:26, Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>
    wrote:
> [...]
    > usłudze Speed? :)
    >
    > Niby ma to szybko działać, a dalej widzę transakcję w stanie "przyjęta

    Tak przelew można zrobić w kilka minut :) - zależy jak szybko używasz
    przeglądarki i wpisujesz numer karty.

    Regulamin usługi mówi o 2 dniach roboczych od autoryzacji na karcie.
    Ja dostałem po trzech.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-05-21 19:51:44
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Czy długo się czeka na realizację płatności karta -> rachunek Alior w
    > usłudze Speed? :)
    >
    > Niby ma to szybko działać, a dalej widzę transakcję w stanie "przyjęta
    > do realizacji" od dłuższego czasu...

    Co to znaczy dłuższy czas?

    zyga

  • 8. Data: 2009-05-21 19:52:12
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Dobra, odszczekuję - faktycznie. "Polecenia wpłat można dokonać w kilka
    > minut"... :) i się dałem nabrać.

    PO prostu nie rozumiesz tego, co czytasz.

    zyga

  • 9. Data: 2009-05-22 12:47:39
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Co to znaczy dłuższy czas?
    >
    > zyga

    spokojnie, zyga, wszystko jasne - nie doczytałem dobrze, źle zrozumiałem
    i stąd mnie zdziwienie ogarnęło.

    Ale ok, czekam aż wpadnie kasa na konto.

    Pozd,
    Tomek