  • 1. Data: 2009-05-20 19:16:29
    Temat: Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Witam,

    w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?
    Z tego co czytalem na grupie sa przeboje ze zgodnoscia podpisow i.t.d.
    Czy moge to zrobic w w mkiosku ?

    pozdr.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-05-20 19:30:18
    Temat: Re: Jak wypowiedziec umowe na konto w mbank?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof pisze:
    > w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?

    Ja wypowiadałem umowę o KK listem poleconym i nie było problemu.

    > Czy moge to zrobic w w mkiosku ?

    Nie.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-05-20 19:32:10
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Nie.

    Myślę, że można. Ja umowę o KK podpisywałem w mkiosku, a potem przekazano ją
    przez kuriera do centrali. Po prostu nie było czasu się spotkać w godzinach
    dogodnych kurierowi. Wydaje mi się, że nie powinno być problemu, aby w
    mkiosku zostawić wypowiedzenie, a kurier przekaże centrali.

  • 4. Data: 2009-05-20 19:47:16
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Wydaje mi się, że nie powinno być problemu, aby w
    > mkiosku zostawić wypowiedzenie, a kurier przekaże centrali.
    A czy sprawdzali w jakikolwiek sposob zgodnosc z danymi osobowymi , czy
    tylko przyjeli pismo ?

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-05-20 20:05:35
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > A czy sprawdzali w jakikolwiek sposob zgodnosc z danymi osobowymi , czy
    > tylko przyjeli pismo ?

    Tak, kobieta sprawdziła dowód, pismo podpisałem i kartę otrzymałem. Od razu
    mi powiedziała, żebym o nic nie pytał, bo się nie zna na kartach i tylko
    odda umowę kurierowi.

  • 6. Data: 2009-05-20 20:35:29
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Sprawdze w takim wypadku w kiosku, dzieki za pomoc.

    Kioski odwiedzają kurierzy i po prostu przekonaj kobietę, aby Tobie
    podstemplowała wpłynięcie, a kurierowi przekazała i tyle.

  • 7. Data: 2009-05-20 20:39:41
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

  • 8. Data: 2009-05-20 20:42:40
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > w jaki sposob skutecznie moge wypowiedziec umowe o konto w mbanku ?
    > Z tego co czytalem na grupie sa przeboje ze zgodnoscia podpisow i.t.d.
    > Czy moge to zrobic w w mkiosku ?

    A do jakiego banku się wyprowadzasz? Ja właśnie niedawno wprowadziłam się do
    mBanku. I od razu czytam o zmianie toip. Ale w moim przypadku to chyba tylko
    opłata za kartę debetową się zmieniła. Wcześniej nie było. Reszta pozostaje
    bez zmian.
    Pozdr.
    A.

  • 9. Data: 2009-05-20 21:00:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ffiona pisze:
> [...]
    > się do mBanku. I od razu czytam o zmianie toip. Ale w moim przypadku to
    > chyba tylko opłata za kartę debetową się zmieniła. Wcześniej nie było.

    To w mBank zmieniła się opłata za kartę debetową ?

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-05-20 21:01:05
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mithos" <
    > To w mBank zmieniła się opłata za kartę debetową ?

    No ja wyczytałam z toip, że za ekartę jest 25 zł. rocznie. A nie?
    Pozdr.
    A.