  • 1. Data: 2009-05-20 22:55:34
    Temat: Mbank - powracający przelew ?!
    Od: t...@p...onet.pl

    Od kilku dni próbuję przelać pieniądze z mBanku do Eurobanku. Niby z
    mBanku wychodzą pieniądze zgodnie z elixirem, nie pojawiają się jedna
    w Eurobanku... wracają znowu na mBank jako przelew przychodzący. To
    nie pierwszy przypadek, ale jeden przelew wrócił mi juz 2 razy i
    jestem jakies 50zł w plecy przez ten wlasnie wracajacy przelew. Mial
    ktos taki przypadek? Załączam screen:
    http://img38.imageshack.us/img38/2319/mbanky.jpg

  • 2. Data: 2009-05-20 23:26:52
    Temat: Re: Mbank - powracający przelew ?!
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Mial ktos taki przypadek?

    Nie, ale mi od kilku dni w bankomacie wyskakuje napis "wydawca karty odmówił
    jej realizacji".
    Delfinek jest nowy, a kasa na koncie jest. Ponadto niedawno dostałem meila z
    mbanku informującego, o przyjęciu mojej reklamacji. Nie byłoby w nim nic
    dziwnego gdyby nie to, że żadnej reklamacji nie składałem...
    Chyba trzeba myśleć nad ewakuacją z tego syfu...

    --
    AS

  • 3. Data: 2009-05-20 23:40:23
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On May 21, 12:55 am, t...@p...onet.pl wrote:
    > Mial ktos taki przypadek? Załączam
    screen:http://img38.imageshack.us/img38/2319/mbanky.
    jpg

    Robie przelewy miedzy tymi bankami kilka razy w miesiacu (w obie
    strony). Nigdy nie bylo problemu.

  • 4. Data: 2009-05-21 06:08:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Robie przelewy miedzy tymi bankami kilka razy w miesiacu (w obie
    > strony). Nigdy nie bylo problemu.

    Również dość często przelewam z mBanku do EB i problemów nie zauważyłem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-05-21 07:14:57
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    p.googlegroups.com...
[...]

    A ja myślę, ze to jest tak. Robiłeś co miesiąc po dwa przelewy po 400
    złotych (czemu nie jeden na 800?), żeby wypełnic minimum przychodów na
    konto. Później przelewałeś to z powrotem do mBanku. Teraz postanowili ulżyć
    Twojej doli i od razu zwracają Ci te pieniądze. To może taka nowa usługa, o
    której jeszcze nie zdązyli poinformować? :):):):):)

    azot

  • 6. Data: 2009-05-21 07:43:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Twojej doli i od razu zwracają Ci te pieniądze. To może taka nowa usługa, o
    > której jeszcze nie zdązyli poinformować? :):):):):)

    Nowa usługa? Z pewnością będzie za to jakaś opłata...dziwne, że nie
    wraca np. 395 zł ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-05-21 07:55:42
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    > Nowa usługa? Z pewnością będzie za to jakaś opłata...dziwne, że nie wraca
> [...]

    395 złotych? Trzeba zbadać zbadać poziom akceptacji tej ceny. Dziękujemy za
    Ci za tą propozycję. Czekamy na następne.

    azot

  • 8. Data: 2009-05-21 08:49:25
    Od: Michał <r...@x...cy>

    azot pisze:
    > 395 złotych? Trzeba zbadać zbadać poziom akceptacji tej ceny. Dziękujemy za
    > Ci za tą propozycję. Czekamy na następne.

    Proszę jeszcze uwzględnić propozycje prowizji za niewykorzystanie tej
    usługi.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 9. Data: 2009-05-21 13:22:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    t...@p...onet.pl 6...@s...goo
    glegroups.com

[...]

    Ja nie miałem, ale zawsze czuję dreszczyk emocji i na wszelki wypadek
    rezerwuję sobie czas na ręczne (w kasie czy we wpłatomacie) załatwienie
    sprawy. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-05-21 16:29:57
    Od: "u" <$@qr.st>

    Użytkownik "Michał" <r...@x...cy> napisał w wiadomości
    > Proszę jeszcze uwzględnić propozycje prowizji za niewykorzystanie tej
    > usługi.

    22% na VAT + 32% na PIT +19% na CIT +2% ma PCC +839,02 zł na ZUS +opłata
    od posiadania psa:-)