  • 1. Data: 2009-05-20 21:00:20
    Temat: BGŻ zmienia TOiP
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    BGŻ usuwa, zmienia i dodaje opłaty. Niestety wprowadza opłatę
    miesięczną za korzystanie z Planu Internetowego. A szkoda, bo
    kombinacja mBank + BGŻ dawała w moim przypadku absolutne ZERO opłat.

  • 2. Data: 2009-05-20 21:03:35
    Temat: Re: BGŻ zmienia TOiP
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sarpedon"
    BGŻ usuwa, zmienia i dodaje opłaty. Niestety wprowadza opłatę
    miesięczną za korzystanie z Planu Internetowego. A szkoda, bo
    kombinacja mBank + BGŻ dawała w moim przypadku absolutne ZERO opłat.

    Prawdopodobnie Pekao SA + mBank też daje zero opłat, ale pewnie do czasu.
    Pozdr.
    A.

  • 3. Data: 2009-05-21 04:58:26
    Od: f...@o...pl

    On 20 Maj, 23:03, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > kombinacja mBank + BGŻ dawała w moim przypadku absolutne ZERO opłat.
    >
    > Prawdopodobnie Pekao SA + mBank też daje zero opłat, ale pewnie do czasu.

    Podobne zero opłat można uzyskać w tandemie mBank+ VwBankdirect lub
    mBank + Eurobank. Oczywiście przy spełnieniu pewnych
    nieskomplikowanych warunków (co zapewne i w powiązaniu z BGŻ było
    niezbędne). Ale niewątpliwie wszystko do czasu.

  • 4. Data: 2009-05-21 06:06:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > nieskomplikowanych warunków (co zapewne i w powiązaniu z BGŻ było
    > niezbędne). Ale niewątpliwie wszystko do czasu.

    wiele takich tandemów jeszcze jest?
    chyba powoli się kończą czasy "darmowych" kont bankowych...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-05-21 06:21:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > wiele takich tandemów jeszcze jest?
    > chyba powoli się kończą czasy "darmowych" kont bankowych...

    Ja to kiedyś napisałem (a Mithos napisał niedawno) Ja rozumiem, że bank
    ma zarabiać.
    Ale DKN, jakoś miesiąc tmu Multi mogło się pochwalić zmianami w toip. A
    tu, gdyby nie przypadkowy post o wprowadzniu opłaty za r-k bilansujący to
    o nowej toip *NIC* bym nie wiedział:
    - nie było w RSS
    - nie dostałem maila
    - nie było w serwisie transakcyjnym
    - nie ma cały czas na stronie głównej serwisu informacyjnego.
    A kiedyś mozna było m*banki postawić za wzór polityki informacyjnej ...

    No cóż, pozostaje sparafrazować: "Nie ma takiej zbrodni, której nie
    potrafiłby popełnić BRE , jeśli zabraknie mu pieniędzy" :)

    KJ

    --
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.

  • 6. Data: 2009-05-21 06:28:01
    Od: Piotr D <p...@o...pl>

    Sarpedon pisze:
    > BGŻ usuwa, zmienia i dodaje opłaty. Niestety wprowadza opłatę
    > miesięczną za korzystanie z Planu Internetowego. A szkoda, bo
    > kombinacja mBank + BGŻ dawała w moim przypadku absolutne ZERO opłat.

    A można źródło prosić?

  • 7. Data: 2009-05-21 07:43:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja to kiedyś napisałem (a Mithos napisał niedawno) Ja rozumiem, że bank
    > ma zarabiać.

    Tak, bo bank to nie organizacja charytatywna...

> [...]
    >
    > No cóż, pozostaje sparafrazować: "Nie ma takiej zbrodni, której nie
    > potrafiłby popełnić BRE , jeśli zabraknie mu pieniędzy" :)

    Takie wprowadzanie opłat "po cichu" ma naprawdę destrukcyjny wpływ na
    klientów...

    Mam konto w Multi i na żadne opłaty się nie łapię, ale z pewnością nie
    będę już BRE polecać innym (co do niedawna jeszcze robiłem). Nie chcę
    żeby się ktoś później wściekał, że "bank, który mi poleciłeś ciągle mnie
    d*ma na jakiś opłatach"... ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-05-21 08:34:16
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 21 Maj, 08:28, Piotr D <p...@o...pl> wrote:
    > A można źródło prosić?

    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/ZmianyWTaryfi
    ePowizjiIOplatOd01072009.pdf

  • 9. Data: 2009-05-21 11:17:46
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 21 May 2009 09:43:07 +0200, RobertS napisał(a):

    > Tak, bo bank to nie organizacja charytatywna...

    A zwłaszcza, jak chce mieć odział na każdym rogu ulicy, w ścisłym
    centrum miasta!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof