  • Data: 2003-02-03 15:12:14
    Temat: Re: Algorytm likwidacji konta
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Nowak" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b1ltgi$t20$1@news.tpi.pl...
    > Poszukuję postu sprzed kilku miesięcy, z fajnym algorytmem likwidacji
    RORu -
    > przeszukałem archiwa już parę razy - bez skutku.
    > Może komuś bardziej utkwił w pamięć.

    1. Opróżnić konto, zostawiając trochę grosza na ewentualne prowizje.
    2. Zlikwidować wszystkie dyspozycje przelewów z/na konto.
    3. Oddać za potwierdzeniem wszystkie karty, czeki, tokeny, itp. środki.
    4. Na piśmie (z potwierdzeniem wpłynięcia) wypowiedzieć umowę o prowadzenie
    rachunku, podając jednocześnie gdzie ma wpłynąć resztka z pozostawionych
    środków.
    5. Oczekiwać na przypływ środków ze zlikwidowanego konta - sygnał o
    faktycznym jego zamknięciu :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik