  • 1. Data: 2003-02-03 14:15:11
    Temat: Algorytm likwidacji konta
    Od: "Piotr Nowak" <p...@w...pl>

    Poszukuję postu sprzed kilku miesięcy, z fajnym algorytmem likwidacji RORu -
    przeszukałem archiwa już parę razy - bez skutku.
    Może komuś bardziej utkwił w pamięć.

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-02-03 15:12:14
    Temat: Re: Algorytm likwidacji konta
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Nowak" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję postu sprzed kilku miesięcy, z fajnym algorytmem likwidacji
    RORu -
    > przeszukałem archiwa już parę razy - bez skutku.
    > Może komuś bardziej utkwił w pamięć.

    1. Opróżnić konto, zostawiając trochę grosza na ewentualne prowizje.
    2. Zlikwidować wszystkie dyspozycje przelewów z/na konto.
    3. Oddać za potwierdzeniem wszystkie karty, czeki, tokeny, itp. środki.
    4. Na piśmie (z potwierdzeniem wpłynięcia) wypowiedzieć umowę o prowadzenie
    rachunku, podając jednocześnie gdzie ma wpłynąć resztka z pozostawionych
    środków.
    5. Oczekiwać na przypływ środków ze zlikwidowanego konta - sygnał o
    faktycznym jego zamknięciu :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-04 12:46:36
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > 5. Oczekiwać na przypływ środków ze zlikwidowanego konta - sygnał o
    > faktycznym jego zamknięciu :-))

    przerabiane dzisiaj
    konto w PeKaO - umowa wypowiedziana 28.11.02 - po pokryciu opłat prowizji
    itp zostalo jakies 70 zl, ktore mieli przeslac na podany przeze mnie
    rachunek
    dzisiaj zadzwonile, zeby przypomniec, ze tego nie zrobili

    po 2 godzinach mila pani oddzwonila, ze faktycznie ich wina, przeoczyli, juz
    wyslali i pobrali 3 zl za przelew

    juz chcialem sie zapytac co z odsetkami za przetrzymanie moich pieniedzy ...
    ale przypomnialem sobie, ze zyje w Polsce

    AS

  • 4. Data: 2003-02-04 12:59:25
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Matovy napisał(a):

> [...]
    > rachunek
    > dzisiaj zadzwonile, zeby przypomniec, ze tego nie zrobili
    to dopiero poczatek :(
    ja tak zrobilem w polowie 2001 a teraz dostalem pismo
    ze mam im oddac 50 pln + 10 pln za upomnienie
    oraz w okreslic sie co do przyszlosci konta
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 5. Data: 2003-02-04 21:58:14
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ja tak zrobilem w polowie 2001 a teraz dostalem pismo
    > ze mam im oddac 50 pln + 10 pln za upomnienie
    > oraz w okreslic sie co do przyszlosci konta
    > roberts

    O . . . to ja chyba szczesliwiec jestem
    16.01.2003 - pisemko
    dzis kasa na nowym koncie

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2003-02-05 20:21:58
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

> [...]
    RORu -
    > przeszukałem archiwa już parę razy - bez skutku.

    U siebie na dysku nie mogę znaleźć nic innego ponad to, co poniżej,
    ale kilkakrotnie na ten temat pisałem. Możesz na www.polnews.pl poszukać
    z moim imieniem i nazwiskiem jako kluczem - powinno się coś znaleźć.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

    ==================

    > p.s.
    > 1. Warto wcześniej oczyścić konto zostawiając np. 50 zł. na prowizje i
    odsetki.
    > 2. Wziąć pokwitowanie za zwrócone instrumenty!
    > 3. Przypomnieć sobie, czy kilka lat temu nie wzięło się jakiejść karty
    > kredytowej w promocji i czy wypowiedziało się skutecznie umowę do tej
    karty.

    Najpierw spłacić i wypowiedzieć umowę pożyczki w Eurokoncie.
    Najlepiej byłoby wyliczyć sobie, ile trzeba zostawić na koncie na pewno
    (zaległe obciążenia, trudne do odwołania zlecenia, prowizje itp.),
    pozostawić na koncie o kilka zł więcej. Powtórzę i ja: ŻĄDAĆ PISEMNEGO
    POTWIERDZENIA ZWROTU KART PŁATNICZYCH z ich numerem, datą, a najlepiej i
    godziną (to samo w przypadku każdej innej rzeczy oddawanej do banku,
    będącej jego własnością). Na tłumaczenie, że nie ma takiego formularza
    prosić o ręczne wypisanie i grozić skargą do centrali (odmowa przyjęcia
    kart płatniczych za potwierdzeniem przyjęcia, mimo wcześniejszego
    wezwania).
    A wypowiedzenia umowy rachunku nie sładać w banku, tylko przesłać
    poleconym. Będzie i szybciej, i taniej :-)