  • 1. Data: 2009-11-20 06:49:32
    Temat: Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
    odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Remont na trasie W-Z
    http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

  • 2. Data: 2009-11-20 07:05:37
    Temat: Re: Adres korespondencyjny wysyłany do odbiorcy
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
    > odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

    W Citi.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-11-20 07:39:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
    > odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

    Alior

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2009-11-20 08:29:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> wrote in message
    >W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
    > odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

    Alior ma ades zameldowania, zamieszkiwania i korespondencyjny, przelew idzie
    z adresu zamieszkiwania.

  • 5. Data: 2009-11-20 09:56:53
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    > W Citi.

    Zciekawości sprawdziłam.
    Nie widze takiej opcji

  • 6. Data: 2009-11-20 17:36:56
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) w wiadomości: ...
    >W którym to banku gdy wykonuję przelew internetowo zwłasnego konta to do
    >odbiorcy idzie mój adres korespondencyjny a nie zameldowania stałego ?

    Do niedawna w Lukasie (może jeszcze tak jest) do odbiorcy nie
    szedł żaden adres. I to jest najlepsze rozwiązanie.
    Jak masz przemożną chęć to można go dopisać ew. do tytułu przelewu.

    Arek

  • 7. Data: 2009-11-20 19:09:56
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:he6jum$h6v$1@news.onet.pl...

    > Do niedawna w Lukasie (może jeszcze tak jest) do odbiorcy nie
    > szedł żaden adres. I to jest najlepsze rozwiązanie.
    > Jak masz przemożną chęć to można go dopisać ew. do tytułu przelewu.

    Zgadza się. Idzie tylko imie i nazwisko.

    wiatrak

  • 8. Data: 2009-11-20 20:23:30
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Jasne, szczególnie przy płaceniu podatków i ZUS-u.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-11-21 11:54:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 08:05:37 +0100, Mithos napisał(a):

    > W Citi.

    Jak to ustawić ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow
    _k_Warszawy_20070930-32.php

  • 10. Data: 2009-11-21 16:12:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > Jak to ustawić ?

    Nie wiem. U mnie po prostu tak to działało samo.

    --
    Mithos