  • 1. Data: 2009-11-19 14:05:14
    Temat: LUKAS Bank opłata za token
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Czy jezeli posiadam token do konta osobistego i place za niego 2 zl /m to
    czy
    jest pobieraan roczna oplata za token jezeli posiadam konto biznes ?
    Czy działa to tak w VW banku oplaty za token sa zalezne od produktu do
    ktorego zostal
    wydany ale korzystac z niego mozna zarowno w rachunkach osobistych jak i
    firmowych ?

    pozdrawiam

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-11-19 18:42:15
    Temat: Re: LUKAS Bank opłata za token
    Od: Piona <e...@w...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > ktorego zostal
    > wydany ale korzystac z niego mozna zarowno w rachunkach osobistych jak i

    Opłata jest pobierana raz.
    Chyba nie ma możliwości naliczania opłat dwa razy za tą samą usługę...
    Token jest przyporządkowany do danego konta.
    Różne rachunki, różne tokeny,
    piona

    --
    POZDRAWIAM
    http://piona.fm.interia.pl

  • 3. Data: 2009-11-19 22:35:49
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

> [...]
    > Chyba nie ma możliwości naliczania opłat dwa razy za tą samą usługę...
    > Token jest przyporządkowany do danego konta.

    Nie. Token jest przyporządkowany do klienta. Mam w LB swoje konto. Żona ma
    swoje. Swoim tokenem obsługuję obydwa konta. Mam pełnomocnictwo do konta
    żony. i vice versa.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-11-20 09:26:16
    Od: "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl>

    > Nie. Token jest przyporządkowany do klienta.

    Interperpretecja czy do konta czy do osoby zależy od wygody banku.
    Przykład:
    Miałem e-konto z tokenem kilka lat - więc opłata za token jest.
    Założyłem drugie konto -> e-konto pro - token obsługuje oczywiście
    obydwa konta bez problemu. Okazało się , że opłata roczna za token
    została naliczona. Dzwonię i pytam dlaczego . Tak mniej więcej wyglądała
    rozmowa:
    - no bo token przypisany był do zwykłego konta
    - ale jak zakładałem drugie konto i pytałem , czy tym samym tokenem
    będę mógł obsługiwać oba konta , konsultant stwierdził że tak, bo
    token przypisany jest do osoby
    - no bo jest przypisany do osoby
    - no to w końcu do osoby czy do konta
    - oczywiście że do osoby, ale przecież musi być też jakoś przypisany do
    konta

    ...czyli rozmowa jak z debilem.

    Zażądałem przypisania tokenu do e-konta pro mimo, że podobno przypisywany
    jest do osoby.
    Opłaty nie odzyskałem . Skurwysyństwo jak w każdym banku.

    IYIS

  • 5. Data: 2009-11-20 13:04:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Opłata jest pobierana raz.
    > Chyba nie ma możliwości naliczania opłat dwa razy za tą samą usługę...
    > Token jest przyporządkowany do danego konta.
    > Różne rachunki, różne tokeny,

    wziałem dzis token , rzeczywiscie jeden raz jest pobierana, wzialem do
    osobistego by oplata byla mniejsza

  • 6. Data: 2009-11-20 15:42:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "IYIS" <m...@o...SRAM.SPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Zażądałem przypisania tokenu do e-konta pro mimo, że podobno
    > przypisywany
    > jest do osoby.
    > Opłaty nie odzyskałem . Skurwysyństwo jak w każdym banku.

    Bank z czegos zyc musi. Lukas i tak jest jednym z tanszych.

    J.