  • 1. Data: 2009-11-19 14:54:32
    Temat: System do kontroli obiegu oraz wersji dokumentów.
    Od: "java4u" <j...@o...pl>

    Witam,
    Szukam do współpracy firm, które byłyby zainteresowane posiadaniem systemu do
    kontroli obiegu oraz wersji dokumentów. System będzie skończony dokładnie pod
    Państwa wymagania i oczekiwania, zaś koszt będzie konkurencyjny w stosunku do
    kosztów innych, tego typu aplikacji.

    Zapraszam do współpracy tylko poważnych i uczciwych ludzi.
    Zainteresowanych, proszę o kontakt na adres: java4u(monkey)o2.pl

  • 2. Data: 2009-11-19 15:19:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "java4u" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Zapraszam do współpracy tylko poważnych i uczciwych ludzi.
    > Zainteresowanych, proszę o kontakt na adres: java4u(monkey)o2.pl

    Ja niestety nie jestem ani uczciwy ani poważny, dlatego wszystko robię bez
    dokumentów. Nie zgłoszę się zatem pod adres:
    j...@o...pl

    Niemniej jednak nie jest wykluczone, że pod ten adres zostaną nadesłane
    atrakcyjne oferty współpracy w różnych dziedzinach
    mailto:j...@o...pl

    ukłony

  • 3. Data: 2009-11-19 17:37:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    java4u wrote:
> [...]
    > Państwa wymagania i oczekiwania, zaś koszt będzie konkurencyjny w stosunku do

    gruszki na wierzbie.

    Albo to będzie skrojone dokładnie pod wynagania i bedzie kosztować
    milion i drugi milion rocznie za support, albo to bedzie konkurencyjne
    cenowo i nie bedzie sie nadawało do niczego.

    Stawiam na to drugie.

  • 4. Data: 2009-11-19 21:35:45
    Od: Marek <n...@p...mi.pl>

    MarekZ pisze:

    [...]
    > j...@o...pl

    [...]
    > mailto:j...@o...pl

    [...]

    Pięknie to załatwiłeś ;> Pozwolisz, że będę stosował ten patent?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2009-11-20 06:40:48
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > Państwa wymagania i oczekiwania, zaś koszt będzie konkurencyjny w stosunku
    > do
    > kosztów innych, tego typu aplikacji.

    znamy, znamy.
    Wpłaćcie zaliczki, a potem szukaj wiatru w nigerii.
    Jaki do was kontakt podać z donosem? Czy ten?
    j...@o...pl
    j...@o...pl
    j...@o...pl
    j...@o...pl
    j...@o...pl
    j...@o...pl
    j...@o...pl
    j...@o...pl
    j...@o...pl
    j...@o...pl

  • 6. Data: 2009-11-20 10:28:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.11.2009 07:40), Miokosuki wrote:

    > znamy, znamy.
    > Wpłaćcie zaliczki, a potem szukaj wiatru w nigerii.
    > Jaki do was kontakt podać z donosem? Czy ten?
    > j...@o...pl
    > j...@o...pl
    > j...@o...pl
    > j...@o...pl
    > j...@o...pl
    > j...@o...pl
    > j...@o...pl
    > j...@o...pl
    > j...@o...pl
    > j...@o...pl

    Czy to jeszcze ma jakikolwiek sens? Czy harvestery nie nauczyły się
    wycinać WYTNIJTO jeszcze tak czy inaczej?

    p. m.

  • 7. Data: 2009-11-20 10:32:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Czy to jeszcze ma jakikolwiek sens? Czy harvestery nie nauczyły się
    > wycinać WYTNIJTO jeszcze tak czy inaczej?

    Być może któryś nie umie, to po co mu utrudniać?

  • 8. Data: 2009-11-20 17:43:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Albo to będzie skrojone dokładnie pod wynagania i bedzie kosztować
    > milion i drugi milion rocznie za support, albo to bedzie konkurencyjne
    > cenowo i nie bedzie sie nadawało do niczego.

    Ta druga opcja jest nierealna, tzn. to wciaz nie bedzie konkurencyjne
    cenowo. IOW: "bedzie niekonkurencyjne cenowo i nie bedzie sie nadawało
    do niczego".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2009-11-20 19:13:14
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 19 Nov 2009 22:35:45 +0100, Marek wrote:

    > Pięknie to załatwiłeś ;> Pozwolisz, że będę stosował ten patent?

    Myślę, że warto pamiętać, że można pisać również na maile:
    j...@t...pl
    j...@g...pl

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2009-11-21 09:48:05
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Piszecie zupełnie jak IBM o PCtach, DOSie i B.Gatesie 30 lat temu...
    JaC

    -----