  • Data: 2021-07-19 12:40:25
    Temat: Re: Abramsy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Thu, 15 Jul 2021 18:58:04 +0200, w <scpper$1hbm$1@gioia.aioe.org>,
    Waldek
    <m...@a...nie.dam> napisał(-a):

    >O PR.
    >Widziałeś Balckhawki, prom, samochody elektryczne i wuj pamięta co
    >tam jeszcze?
    >Od 6 lat kopią 1km lądu.

    Zeby to bylo tak prosto 1km ladu przekopac.
    A tu trzeba brzegi umocnic, falochrony usypac, sluzy zrobic, mosty
    zbudowac.

    polowa przekopana.
    https://youtu.be/hkIo7afUYc8?t=210

    Moze nawet wiecej ... ale mostu nie widac :-)

    Ale pamietasz ile drog mialo byc gotowych na 2012?

    P.S. Te filmy czasem wygladaja jak animacja ... nie, nie mogliby, za
    duzo ludzi patrzy :-)
    Widac dobra kamera ... i moze dobry algorytm kompresujacy w kamerze
    i/lub youtubie.

    J.