  • Data: 2021-07-19 16:50:13
    Temat: Re: Abramsy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2021-07-15 o 18:58, Waldek pisze:

    >Napisz w którym banku. To jakaś promocja jest? Dodają te czołgi,
    >jeśli weźmie się u nich kartę kredytową, czy trzeba założyć konto?

    >No bo chyba nie jesteś kompletnym kretynem (jakich tutaj objawiło się
    >wielu), żeby o czołgach dyskutować na grupie poświęconej bankom?

    Tu nie o czolgi chodzi, tylko o te ~6mld $, które rząd chce za nie
    zaplacic.

    A to musisz przyznac jest sprawa bankowo-ekonomiczna :-)

    J.

    P.S.
    https://www.popularmechanics.com/military/weapons/a3
    7026843/poland-buys-us-m1a2-abrams-main-battle-tank/

    "Ironically, the M1 Abrams was originally designed to fight Poland
    when the country was a member of the Warsaw Pact."

    No ale to juz faktycznie OT :-)