  • Data: 2021-07-16 10:40:56
    Temat: Re: Abramsy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do zastąpienia 358 sztuk przestarzałych T-72 będą jak znalazł.
    Ale jestem ciekaw wrzasku socojropy, że nie kupujemy francowatego czy
    makaroniowatego.
    No i oczywiście krzyku niemieckiej prasy polskojęzycznej.
    Merytorycznie to ciekawe, że wersje eksportowe Abramsów używają chyba tylko wyłącznie
    kraje Bliskiego Wschodu oraz Australia o
    podobnym do bliskowschodniego klimacie.

    -----