  • 1. Data: 2013-01-29 19:30:31
    Temat: AXA Progress
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Dostałem w Open Finance ofertę 3-letniej poliso-inwestycji AXA Progress
    36 miesięcy bez kosztów "wejścia"
    Wskaźnik wykupu:
    -do roku-90,5%
    -do 2 lat-92,5%
    -do 3 lat-95%
    Od 37.miesiąca inwestycji: 100%

    Kwota inwestycji: 100.000zł

    Wchodzilibyście mając co kwartał rekomendacje podziału funduszy
    inwestycyjnych od "specjalistów" ?

  • 2. Data: 2013-01-29 21:12:10
    Temat: Re: AXA Progress
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 29 Sty, 19:30, xxx <k...@o...pl> wrote:

    > Dosta em w Open Finance ofert 3-letniej poliso-inwestycji AXA Progress
    > 36 miesi cy bez koszt w "wej cia"
    > Wska nik wykupu:
    > Od 37.miesi ca inwestycji: 100%

    Jeżeli coś trwa 36 miesięcy to po co jest ta informacja?

  • 3. Data: 2013-01-29 22:07:31
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-01-29 21:12, Konfabulator pisze:

    > Jeżeli coś trwa 36 miesięcy to po co jest ta informacja?

    informacja podwójnie podana;) po 3 latach inwestycji nie ma kosztów wyjścia.

  • 4. Data: 2013-01-29 22:40:46
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 19:30:31 UTC+1 użytkownik xxx napisał:
    > Od 37.miesi�ca inwestycji: 100%

    A gdzie jest deal? Bo jak włożę do słoika i zakopię w ogródku
    to też mogę wyjąć 100% i nie muszę czekać 36 miesięcy.

  • 5. Data: 2013-01-29 22:48:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-01-29 19:30, xxx pisze:
> [...]
    > Od 37.miesiąca inwestycji: 100%
    >
    > Kwota inwestycji: 100.000zł
    >
    > Wchodzilibyście mając co kwartał rekomendacje podziału funduszy

    jest gwarancja kapitału lub gwarancja zysku?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-01-29 22:55:36
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-01-29 22:48, RobertS pisze:

    > jest gwarancja kapitału lub gwarancja zysku?

    Po 3 latach możesz wycofać 100% wartości inwestycji. Przed 3 latami
    tracisz (9,5% w 1.roku, 7,5% w 2.roku, 5% w 3.roku zgodnie ze
    wskaźnikami wykupu). Nie ma żadnej gwarancji zysku. Z oferta tej polisy
    inwestycyjnej jest powiązana lokata bankowa -5,59% w skali roku na 6
    miesięcy lub 5,32% na cały rok.
    Podsuwają Ci co kwartał proponowany podział tych 100.000zł początkowego
    kapitału między ponad 30 funduszami. To fundusz parasolowy, nie płaci
    się za konwersję między funduszami przez internet.

  • 7. Data: 2013-01-29 23:04:36
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    > On 29 Sty, 19:30, xxx <k...@o...pl> wrote: > >> Dosta em w Open Finance
    ofert 3-letniej poliso-inwestycji AXA Progress >> 36 miesi cy bez koszt w "wej
    cia" >> Wska nik wykupu: >> Od 37.miesi ca inwestycji: 100% > > Jeďż˝eli coďż˝ trwa
    36 miesiďż˝cy to po co jest ta informacja?

    > informacja podwďż˝jnie podana;) po 3 latach inwestycji nie ma kosztďż˝w wyjďż˝cia.

    Jeszcze raz. Piszesz, że inwestycja trwa 3 lata, 36 miesięcy. Mija 36 miesięcy i
    koniec. Więc ponawiam pytanie. O jakim wykupie po 37 miesiącu jest mowa?

  • 8. Data: 2013-01-30 00:19:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > kapitału między ponad 30 funduszami. To fundusz parasolowy, nie płaci
    > się za konwersję między funduszami przez internet.

    to mogę Ci zaoferować korzystniejsze rozwiązanie, będziesz miał i
    gwarancję kapitału i gwarancję zysku, jak będziesz zainteresowany to
    jakąś fajną lokatę również możesz do ww. dostać ;-)

    w razie czego pisz na priva (usuń x-ksy)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2013-02-02 22:24:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RobertS napisał(a) :

> [...]
    > jakąś fajną lokatę również możesz do ww. dostać ;-)
    >
    > w razie czego pisz na priva (usuń x-ksy)

    Ja mogę obiecać większe zyski. Pisz lepiej do mnie :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]