eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki(AIRPOLONIA) - odzyskac z VISA w LukasBank › Re: (AIRPOLONIA) - odzyskac z VISA lub MasterCard
  • Data: 2004-12-15 09:12:57
    Temat: Re: (AIRPOLONIA) - odzyskac z VISA lub MasterCard
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(a):

    > Prof_Ex wrote:
    > > IMHO podstawa do reklamacji jest to, ze klient zaplacil za usluge
    > > ktora nie zostala jednak wykonana.
    >
    > podstawa oczywiscie jest o ile nie jestes klientem banku Pekao SA :-)
    > poczytajcie informację z dziesiejszej rzepy i stanowisko niedorzecznika
    Pekao
    >
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041215/e
    konomia/ekonomia_a_23.htm
    l
    > *** blad ***
    >
    IMHO tak naprawdę to ważne jest to co jest w regulacjach VISA i MC. Jeżeli
    jest tam zapis, że klientowi od wydawcy karty należy się zwrot pieniędzy
    jeśli usługa nie została wykonana i w regulaminie nie ma jawnych wyłączeń
    (upadek firmy, działania wojenne, etc), to mu zwrot przysługuje. Należy to
    traktować jako formę ubezpieczenia klienta przez wydawcę karty.
    Pytanie tylko czy na stronach VISA czy MC są gdzieś te warunki spisane
    otwartm tekstem? Gdybym był niedoszłym klientem AP, tą ścieżką bym podążał.

    A reklamację ocyzwiście bym złożył. To że jakiś bank nie przyjmuje
    reklamacji, to jakiś żart chyba. Reklamację przyjąć musi, może ją co
    najwyżej rozpatrzyć negatywnie.

    Miłego dnia
    Tomek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1