  • 1. Data: 2003-01-04 11:57:36
    Temat: ABA / Branch
    Od: Szczepan <x...@i...pl>

    Przy wyplacie prosi o podanie ABA / Branch, moze wie ktos co to jest. Dodam ze
    mam konto w mbank-u

    --
    pozdrawiam,
    Szczepan

  • 2. Data: 2003-01-04 13:07:08
    Temat: Re: ABA / Branch
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Szczepan <x...@i...pl> wrote in

    > Przy wyplacie prosi o podanie ABA / Branch, moze wie ktos co to jest.
    > Dodam ze mam konto w mbank-u

    Kto prosi ? Przy jakiej wyplacie ?

    Wojtek

  • 3. Data: 2003-01-04 14:03:16
    Od: Szczepan <x...@i...pl>

    [ Jakiś czas temu, Wojciech Skrzypinski napisał(a): ]

    >Szczepan <x...@i...pl> wrote in

    >Kto prosi ? Przy jakiej wyplacie ?
    >
    >Wojtek

    wyplata od bukmachera, pole musi byc wypelnione ale niewiem co tam wpisac
    --
    pozdrawiam,
    Szczepan

  • 4. Data: 2003-01-04 14:08:42
    Od: "Sebol" <j...@s...neostrada.pl>

    Dawno temi Szczepan o slodko brzmiacym adresie <x...@i...pl>
    obwieścił:

    > wyplata od bukmachera, pole musi byc wypelnione ale niewiem co tam
    > wpisac

    a. bukmacher prosi o podanie? z usa? aba branch (american bank association)
    to taki ich numer kierunkowy. podaj mu numer konta i swift. powinno dojsc.

  • 5. Data: 2003-01-04 21:13:16
    Od: Szczepan <x...@i...pl>

    [ Jakiś czas temu, Sebol napisał(a): ]

> [...]
    >to taki ich numer kierunkowy. podaj mu numer konta i swift. powinno dojsc.

    o to chodzi ze nieprzechodzi formularz bez podania tego. prosze o jakies
    sugestie
    --
    pozdrawiam,
    Szczepan

  • 6. Data: 2003-01-04 21:22:37
    Od: "Sebol" <j...@s...neostrada.pl>

    Dawno temi Szczepan o slodko brzmiacym adresie <x...@i...pl>
    obwieścił:

    > o to chodzi ze nieprzechodzi formularz bez podania tego. prosze o
    > jakies sugestie

    fucktycznie - oni maja 9 cyfrowy routing number. a my 8. formularz
    pewnie sprawdza dlugosc, wiec chyba klops.

  • 7. Data: 2003-01-05 10:48:12
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Sebol <j...@s...neostrada.pl> napisał(a):

    > Dawno temi Szczepan o slodko brzmiacym adresie <x...@i...pl>
    > obwieścił:

    > fucktycznie - oni maja 9 cyfrowy routing number. a my 8. formularz
    > pewnie sprawdza dlugosc, wiec chyba klops.

    wpisz w to pole numer rozliczeniowy oddzialu - po XX pierwsze 8 cyfr; jak nie
    przejdzie to uzupelnij pole zerami i napisz im email ze u nas nie zadnego ABA
    i bedzie ok.

  • 8. Data: 2003-01-06 19:42:44
    Od: "Makwi" <m...@t...pl>

    Moja żonka pracuje w centrum rozliczeniowym (przelewy międzynarodowe) i mówi
    tak:
    - kod ABA (cyfrowy - nie mylić z literowym SWIFT) powinieneś uzyskać z banku
    do którego chcesz przelać pieniążki

    pzdr.

    Makwi

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 9. Data: 2003-01-06 20:54:01
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Makwi" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mówi
    > tak:
    > - kod ABA (cyfrowy - nie mylić z literowym SWIFT) powinieneś uzyskać z

    A to nasze banki mają jakieś kody ABA???
    Spytaj żony dokładnie jak to z tym jest i napisz na grupę ;-)

    pozd.Pix

  • 10. Data: 2003-01-06 21:19:06
    Od: "Makwi" <m...@t...pl>

    ok moja żonka pracuje w CITKU i mówi że polskie banki mają kody ABA dla
    identyfikacji ich przez banki zagraniczne.

    MAKWI

    PS: Do jakiego banku chcesz wysłać kase - postaram CI się na jutro załatwić
    ten kod.