  • 1. Data: 2003-01-04 13:04:22
    Temat: FW: Przelewy przez internet.
    Od: e...@x...wp.pl (30za60)

    Witam w Nowym 2003 roku !

    Mam takie pytanie: Czy Ci co wykonują przelewy przez internet w kb24 (Kredyt
    Bank) mają bardzo ale to bardzo powolny dostęp do konta. Moje spostrzeżenia
    są takie:
    - wykonać przelew, czy sprawdzić konto do godz. 9,00 można choć bardzo
    powoli.
    - po godz. 9,00 jest praktycznie już nie możliwe - przekracza limit czasu i
    wywala z systemu,
    - w dniu 2003-01-03 żeby sprawdzić wykonany wcześniej przelew i usiłowanie
    zrobienia nowego przelewu zajęło mi 1,5 godziny!!! (mam ISDN) w efekcie nie
    wykonałem przelewu.
    - konfiguracja przeglądarki zgodna z wytycznymi kb24 - otrzymane e-mailem,
    - w swojej miejscowości pytałem 3 klientów tego banku i maja te same
    problemy a nawet większe przy połączeniu przez modem analogowy,
    Powiedzcie jak u Was jest z tym, gdyż nie wiem gdzie interweniować w tej
    sprawie, w Kredyt Banku odpowiadają, że wina łączy itp. Nie wierzę w to,
    gdyż moja firma i ja osobiście korzystam z mBanku, ING-BS, Bank
    Handlowy-CityBank i tam dostęp mam całodobowy i transfery są o niebo lepsze.
    Jeżeli ten system tak wszędzie chodzi to chyba zmienię bank bo wszystkie
    oszczędności wynikające z korzystania z internetu pochłonie koszt połączeń a
    mój czas to już dalsza sprawa.
    Mietek