  • 11. Data: 2003-01-06 21:42:03
    Temat: Re: ABA / Branch
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > ok moja żonka pracuje w CITKU i mówi że polskie banki mają kody ABA dla
    > identyfikacji ich przez banki zagraniczne.

    Tzn. że odbywa się to jakoś z pominięciem SWIFTa albo obok niego ???
    Słowo daję, że nic z tego nie rozumiem.

    > PS: Do jakiego banku chcesz wysłać kase - postaram CI się na jutro
    załatwić
    > ten kod.

    Odebrać ;-)
    Co do mnie to byłbym mocno zainteresowany czy istnieje takie coś dla
    Multibanku/BRE

    pozd.Pix

  • 12. Data: 2003-01-06 22:56:19
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Makwi <m...@t...pl> napisał(a):

    > Moja żonka pracuje w centrum rozliczeniowym (przelewy międzynarodowe) i mówi
    > tak:
    > - kod ABA (cyfrowy - nie mylić z literowym SWIFT) powinieneś uzyskać z banku
    > do którego chcesz przelać pieniążki
    >
    > pzdr.
    >
    > Makwi
    czy to jest pewna wiadomosc:)
    z tego co ja wiem to banki zagraniczne identyfikuja sie wlasnie po SWIFT, a
    ABA to maja tylko banki w USA.
    Porade zeby jako ABA wpisac 8-cyfrowy numer rozliczeniowy oddzialu dostalem
    kiedys z Inteligo - "bo w Polsce banki nie maja kodu ABA a do otrzymania
    przelewu wystarczy pelny nr. konta i SWIFT"