  • Data: 2002-02-26 13:58:50
    Temat: Re: A wiecie, że w BPH nawet przy Srebrnym...
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...pl> wrote in message
    news:73cd.000000e5.3c7b4f68@newsgate.onet.pl...

    > A jakie opłaty w dzisiejszych czasach sa stałe (kwotowo)? Przecież nawet
    wysokosc rat sie zmienia co 2-3 m-ce.
    > No i najlepszym faktycznie wyjsciem bedzie "reczny" przelew przez
    internet.

    Dlatego najlepsze do tego jest PKO BP.

    Od 3 lat korzystam.
    Płacę tak
    za prąd (co 2 mc innakwota)
    za telefon (co miesiac inaczej) (ustaliłem max wysokość jaka może byc
    płacona).
    Nawet nie wiem ile razy TPSA zmieniła docelowe konto (bank).

    Zlecenie stałe jest bezpłatne
    (SuperKonto 3 zł/mc + ew. skrzynka internetowa 1,5 zł/mc)

    Czyli nawet dla jednego zlecania stałego sie opłaca (za 3 zł)
    A masz jeszcze VE (10 zł co 2 lata) i sporo bankomatów

    I nie słuchaj opowieści o kolejkach.
    Raz odstoisz (jeśli masz pecha)
    a pózniej to oddziału nie zobaczysz.

    BAH