  • 1. Data: 2002-02-25 21:39:28
    Temat: A wiecie, że w BPH nawet przy Srebrnym...
    Od: <k...@g...pl>

    ... Sezamie jest opłata za stałe zlecenie 3 zł od sztuki??!?!!!?? Od niedawna!!!
    SKANDAL!!!! Nie dosc, ze coraz drozsze to konto, oprocentowanie debetu nizsze niz
    nawet(!) w Citi (!), to jeszcze... BANDYCI!!! ZŁODZIEJE!!!
    Wszedzie sie mowi, ze banki podnosza oplaty, bo obnizaja oprocentowanie. GDZIE te
    obnizki???
    O jakis zwlokach w TV mowia, zamiast o problemach ludzi, ktorzy dalej zyja!!!

  • 2. Data: 2002-02-26 06:41:18
    Temat: Re: A wiecie, że w BPH nawet przy Srebrnym...
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > ... Sezamie jest opłata za stałe zlecenie 3 zł od sztuki??!?!!!??

    Od zlecenia stalego o stalej kwocie sie nie placi. 3 zlote kosztuje zlecenie
    stale o zmiennej wysokosci. To znaczy prad, gaz, TPSA etc..
    Rozwiazania sa nastepujace:

    1. zmienic bank na PKO BP - tylko tam takie zlecenia realizuja bezplatnie
    2. wykorzystac polecenie zapłaty. Niestety dla pradu i gazu - nie istnieje;
    TPSA - na razie tylko w Warszawie. Inne miasta w przysłości.
    3. mozna tez kazac przesylac rachunki do domu a nastepnie dzwonic na 0801 32
    32 32 i podawac kwote. To jest bezplatne jako zlecenie stale o zmiennej
    wysokosci o kwocie zmiennej podawanej przez telefon.
    4. jest tez mozliwosc bezplatnego przelewania pieniedzy przez sez@m.

    Mozna tez placic po 3 zlote.

    Fakt, że wprowadzenie takiej oplaty znienacka bez dokladnego wyjasnienia to
    zwykly bandytyzm. Ale inne banki tez tak robia.

    MichalL

  • 3. Data: 2002-02-26 09:03:37
    Od: <k...@g...pl>

    > Od zlecenia stalego o stalej kwocie sie nie placi. 3 zlote kosztuje zlecenie
    > stale o zmiennej wysokosci. To znaczy prad, gaz, TPSA etc..

    A jakie opłaty w dzisiejszych czasach sa stałe (kwotowo)? Przecież nawet wysokosc
    rat sie zmienia co 2-3 m-ce.
    No i najlepszym faktycznie wyjsciem bedzie "reczny" przelew przez internet.

  • 4. Data: 2002-02-26 13:58:50
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    <k...@g...pl> wrote in message

    > A jakie opłaty w dzisiejszych czasach sa stałe (kwotowo)? Przecież nawet
    wysokosc rat sie zmienia co 2-3 m-ce.
    > No i najlepszym faktycznie wyjsciem bedzie "reczny" przelew przez
    internet.

    Dlatego najlepsze do tego jest PKO BP.

    Od 3 lat korzystam.
    Płacę tak
    za prąd (co 2 mc innakwota)
    za telefon (co miesiac inaczej) (ustaliłem max wysokość jaka może byc
    płacona).
    Nawet nie wiem ile razy TPSA zmieniła docelowe konto (bank).

    Zlecenie stałe jest bezpłatne
    (SuperKonto 3 zł/mc + ew. skrzynka internetowa 1,5 zł/mc)

    Czyli nawet dla jednego zlecania stałego sie opłaca (za 3 zł)
    A masz jeszcze VE (10 zł co 2 lata) i sporo bankomatów

    I nie słuchaj opowieści o kolejkach.
    Raz odstoisz (jeśli masz pecha)
    a pózniej to oddziału nie zobaczysz.

    BAH

  • 5. Data: 2002-02-26 15:16:34
    Od: cmapworx <c...@p...com>

    jedyne co jest dobre w bph to mile dysponentki...
    ale wg. mnie nie sa one na tyle mile by placic az takie prowizje...

    ja niedawno zmienilem bank na bph. skusily mnie m.in. darmowe zlecenia stale
    w srebrym sezamie (prowizja za prowadzenie rachunku jedna z najwyzszych
    na rynku, bylo 10zl.
    a tak przy okazji ciekawy jestem gdzie jest nominalnie wyzsza oplata za
    prowadzenie rachunku niz w bph.)
    i dostep do rachunku przez internet.

    jak sie zdziwilem jak po trzech misiacach podniesli oplate za
    prowadzenie rachunku do 11 zlotych.
    a oplaty za modyfikacje zlecenie stalego na 3 zlote!

    zeby bylo ciekawiej to bph "ulatwia" zycie klientom nieslychanie!
    1) wystarczy zrezygnowac ze zlecenia stalego np. do tpsa.
    2) zalozyc takie same zlecenie tyle ze nie bedzie ono platne wg
    zalacznika tylko stala kwota
    3) podpisac umowe na bankowosc telefoniczna
    4) co miesiac pamietac o modyfikacji daty i kwoty zlecenia przez 0801 323232
    i jak zrobisz to wszystko to nie musisz placic za modyfikacje zlecenia.

    jak masz trzy albo wiecej zlecen to jest to po prostu przyjemnosc.

    dobrze, ze nie kaza stawac na glowie rownoczesnie dlubiac wykalaczka w
    zebach oraz klaskac stopami...

    dostep do rachunku przez internet tez nie jest ciekawy. czemu przez
    internet nie mozna np. zmodyfikowac
    parametrow zlecenia stalego. dlaczego przycisk back/wstecz wywala
    uzytkownika na ekran logowania?

    tak naprawde ten bank ma klientow gdzies... pytam sie goscia na
    infolinii dlaczego zmienili tak drastycznie
    warunki prowadzenia rachunkow. on mowi, ze polityka banku zmierza w
    kierunku wycofania obslugi klienta
    z oddzialu na obsluge przez telefon. jak ci sie nie podoba to nie musisz
    tu miec rachunku...

    jestem szczerze rozczarowany bph

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-02-26 20:50:35
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "cmapworx" <c...@p...com> napisał w wiadomości

    > jestem szczerze rozczarowany bph

    Ja też, a że właśnie wychodze na plus to przelewy będę sobie robił w mB bo
    sezam działa kijowo. Do bph jestem niestety przywiązany kredytem.

    --
    radar
    GG2458209