  • 1. Data: 2010-11-07 09:41:26
    Temat: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Wszystkie banki wprowadzają lub podwyższają opłaty za karty płatnicze.
    A gdyby tak nie mieć żadnych kart oprócz kredytowej? Wypłacić gotówkę raz w
    miesiącu w kasie, a gdzie się da płacić kredytową, w której łatwo jest
    wyrobić limit darmowości i ma się wygodę darmowego kredytu?
    Mnie bankomaty już się przejadły i unikam korzystania z nich. Są niekiedy
    nawet dwa miesiące, kiedy z nich wogóle nie korzystam.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-11-07 09:44:41
    Temat: Re: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > Mnie bankomaty już się przejadły i unikam korzystania z nich. Są niekiedy
    > nawet dwa miesiące, kiedy z nich wogóle nie korzystam.

    ja tak robie, bankomatowe transakcje wogóle zablokowałem
    mam bez limitu darmowości w mbanku i openie

  • 3. Data: 2010-11-07 10:55:07
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 7 Lis, 10:41, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Wszystkie banki wprowadzają lub podwyższają opłaty za karty płatnicze.
    > A gdyby tak nie mieć żadnych kart oprócz kredytowej? Wypłacić gotówkę raz w
    > miesiącu w kasie,

    Bez sensu. Dostep do kasy to ja chce miec w dowolnym czasie i miejscu.
    Mozna sie pozbyc debetowej i wyplacac kase kredytowka. Ja np. tak
    robie. Odsetki od standardowej wyplaty to kilkanascie groszy, ale
    jeszcze nigdy ich nie zaplacilem. podejrzewam, ze bank zaczyna je
    naliczac jak przekrocza 1 PLN, a to jeszcze mi sie nie zdarzylo :).

    MK

  • 4. Data: 2010-11-07 10:57:43
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    g.googlegroups.com...
> [...]

    jeszcze nigdy ich nie zaplacilem. podejrzewam, ze bank zaczyna je
    naliczac jak przekrocza 1 PLN, a to jeszcze mi sie nie zdarzylo :).
    -------------------

    Wydatki codzienne można płacić kredytową, a parę stówek mieć w gotówce pod
    ręką. To mniejszy kłopot, niż czas zużyty na szukanie bankomatu.
    Większe wydatki się planuje i nie trzeba mieć kasy w dowolnym miejscu. Tym
    bardziej, że większej kasy się nie trzyma na koncie oprocentowanym poniżej
    inflacji.

  • 5. Data: 2010-11-07 11:08:15
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 7 Lis, 11:57, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

> [...]
    > bardziej, że większej kasy się nie trzyma na koncie oprocentowanym poniżej

    Ja nie ma problemow z dostepem do bankomatow :). Nie mam zamiaru tez
    planowac np. awarii samochodu czy tez innego wypadku...

    MK

  • 6. Data: 2010-11-07 11:12:24
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Lis, 12:08, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Ja nie ma problemow z dostepem do bankomatow :).
    wystarczy pojeździć po wsiach i już trzeba sie pytać gdzie jest jakis
    bankomat...

  • 7. Data: 2010-11-07 13:48:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-11-07, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:

> [...]
    > Mnie bankomaty już się przejadły i unikam korzystania z nich. Są niekiedy
    > nawet dwa miesiące, kiedy z nich wogóle nie korzystam.

    Przecież wszystko zależy od lokalnych uwarunkowań. Jak mieszkasz w miejscu,
    gdzie masz 3 bankomaty to logiczne jest, że będziesz częściej z gotówki
    korzystać. Zwłaszcza, że małe sklepiki potrafią mieć limity, albo autoryzacja
    kartą trwa wieki (dużo dłużej niż wydanie z 20-tki).

    A z kolei jak wszystkie sklepy w okolicy mają PayPass, no to wiadomo,
    że lepiej z kartą. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2010-11-07 13:49:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jeszcze nigdy ich nie zaplacilem. podejrzewam, ze bank zaczyna je
    > naliczac jak przekrocza 1 PLN, a to jeszcze mi sie nie zdarzylo :).

    a z jakiego banku masz kk? mnie za (pomyłkową) wypłatę kk z Multi bank
    obciążył odsetkami w kwocie 10 gr pomimo iż w tym samym dniu (co
    wypłata) wyzerowałem saldo na karcie

    nie korzystam z żadnej karty, która byłaby w jakiś sposób płatna co
    więcej za korzystania z kk to bank mnie płaci a debetówką mogę wypłacać
    wszędzie bez opłat

    mimo wszystko z bankomatów korzystam rzadko, u mnie podstawa to kk! ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-11-07 14:09:05
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jan Werbinski pisze:
    > Wszystkie banki wprowadzają lub podwyższają opłaty za karty płatnicze.
    > A gdyby tak nie mieć żadnych kart oprócz kredytowej?

    Banki byłyby wniebowzięte. Na każdej transakcji KK bank zarabia, a na
    każdej wypłacie z bankomatu traci. Klient, który nie wypłaca nic z
    bankomatu, jest więc wielce pożądany. :-)

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2010-11-07 15:04:26
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Nastąpiło nieporozumienie.
    Postuluję rezygnację z karty bankomatowej/debetowej, rezygnację z wypłacania
    gotówki w bankomacie i pozostawienie jedynie kredytowej.