  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Date: 7 Nov 2010 15:48:56 +0200

    On 2010-11-07, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Wszystkie banki wprowadzają lub podwyższają opłaty za karty płatnicze.
    > A gdyby tak nie mieć żadnych kart oprócz kredytowej? Wypłacić gotówkę raz w
    > miesiącu w kasie, a gdzie się da płacić kredytową, w której łatwo jest
    > wyrobić limit darmowości i ma się wygodę darmowego kredytu?
    > Mnie bankomaty już się przejadły i unikam korzystania z nich. Są niekiedy
    > nawet dwa miesiące, kiedy z nich wogóle nie korzystam.

    Przecież wszystko zależy od lokalnych uwarunkowań. Jak mieszkasz w miejscu,
    gdzie masz 3 bankomaty to logiczne jest, że będziesz częściej z gotówki
    korzystać. Zwłaszcza, że małe sklepiki potrafią mieć limity, albo autoryzacja
    kartą trwa wieki (dużo dłużej niż wydanie z 20-tki).

    A z kolei jak wszystkie sklepy w okolicy mają PayPass, no to wiadomo,
    że lepiej z kartą. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl